روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 47196
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 17 دی 1402 - 16:57 | | ارسال توسط :
معاون وزیر نفت خبر داد:

اجرای هوشمندسازی توزیع گاز در ۶ استان

معاون وزیر نفت با بیان نیاز چهار میلیارد دلاری برای هوشمند کردن نظام توزیع گاز کشور، گفت: ۶ استان برای انجام این طرح به صورت آزمایشی انتخاب شده‌ است.
اجرای هوشمندسازی توزیع گاز در ۶ استان

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«مجید چگنی» امروز (یکشنبه) در آیین امضای تفاهم‌نامه مشترک در زمینه بومی‌سازی تجهیزات و اقلام کاربردی صنعت گاز افزود: قانون جهش دانش‌بنیان، قانون بسیار خوبی است که به وسیله آن می‌توانیم به یکی از کشورهای مترقی در جهان تبدیل شویم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اکنون ۷۰۰ میلیارد تومان با شرکت‌های دانش‌بنیان قرارداد داریم و با بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان در حال همکاری هستیم.

وی ادامه‌داد: مجموع قراردادهای دانش‌بنیان نیز باید به بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برسد و با مجوز ۶۰ میلیون یورو «ساخت بار اول» و ساخت ۴۰ قلم کالای راهبردی، صرفه‌جویی ۲۵۰ میلیون دلاری انجام می‌شود که اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۳۰۰ نفر را به دنبال خواهد داشت.

چگینی با اشاره به پروژه هوشمندسازی نظام توزیع گاز، گفت: برای هوشمند کردن نظام توزیع گاز کشور نیاز به چهار میلیارد دلار اعتبار است که به این منظور دانش‌بنیان‌ها در اولویت قرار دارند.

وی بیان‌داشت: اکنون ۶ استان به صورت آزمایشی انتخاب شده‌ است که در تلاشیم این پروژه به سرتاسر کشور بسط یابد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.