روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 21031
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 08 شهریور 1400 - 14:36 | | ارسال توسط :
آغاز تشدید نظارت بر انبارها

احتکار ۹۰۰ میلیون تومان مواد اولیه در دو انبار تهران

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از تشدید نظارت بر انبارها و مراکز نگهداری کالا در تهران خبر داد و گفت که از دو واحد انبار در شهرستان بهارستان بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد اولیه به ارزش تخلف بیش از ۹۰۰ میلیون تومان کشف شده است.
احتکار ۹۰۰ میلیون تومان مواد اولیه در دو انبار تهران

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،سعید محمدی پور ، از اجرای گشت مشترک بازرسی و نظارت بر انبارها و مراکز نگهداری کالا در راستای تشدید نظارت‌ها در سطح استان خبر داد.

وی با بیان اینکه انبارها نقش بسزایی در چرخه تامین و توزیع کالا و مواد اولیه واحدهای تولیدی دارند، تصریح کرد: شهرستان‌ها به ویژه جنوب تهران با تعداد ۷۳ هزار انبار به عنوان بزرگترین مراکز نگهداری کالا در کل کشور محسوب می‌شوند که فرایند رصد و کنترل این انبارها در اولویت کاری این معاونت است.

به گفته این مقام مسئول از دو واحد انبار در شهرستان بهارستان بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد اولیه به ارزش تخلف بیش از ۹۰۰ میلیون تومان کشف و به مراکز قضایی ارسال شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.