روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 42489
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 28 تیر 1402 - 10:33 | | ارسال توسط :

اختصاص خطوط ویژه تردد موتور‌های شارژی در کیش

رئیس پلیس راهور کیش از اختصاص خطوط ویژه تردد موتور‌های شارژی در کیش خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ مهدی توانگر گفت: بر اساس مصوبه صدو هفتادو چهارمین جلسه شورای ترافیک و با هدف کاهش تخلفات رانندگی مسیر‌های ویژه‌ای برای تردد موتور‌های شارژی در معابر کیش ترسیم می‌شود.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح انضباط بخشی جریان ترافیکی در معابر عمومی است.

سرهنگ توانگر با اشاره به اینکه عرض مسیر‌های ویژه تردد موتور‌ها ۳ قسمت یک و نیم متر و در هسته مرکزی شهر به یک متر و بیست سانتی متر می‌رسد، افزود: طول این طرح از میدان جاسک به سمت میدان بسیج آغاز شده است و پس از گذشتن از میادین و معابر اصلی شهر به میدان آبشار ختم می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح راکبان موتور‌های شارژی ملزم به حرکت در مسیر‌های تعیین شده خواهند بود.

سرهنگ توانگر افزود: راکبان موتور‌های شارژی از انحراف به چپ و راست در هنگام رانندگی خودداری کنند تا در این مسیر‌ها شاهد حوادث ترافیکی نباشیم.

رئیس پلیس راهور از رانندگان خواست با توجه به مسیر‌های تازه خط کشی شده ویژه تردد موتور‌های شارژی، از هرگونه انحراف به راست خودداری کرده و چنانچه قصد توقف در منتهی الیه سمت راست را دارند با احتیاط اقدام کنند.

مدیر پروژه‌های شهری و ترافیکی شرکت عمران آب و خدمات نیز با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، افزود: مرحله اول اجرای طرح در مسیر‌های پرتردد موتور‌های شارژی و مرحله دوم شامل نصب نشانه‌های ویژه موتور‌های شارژی و نصب گل میخ‌های چشم گربه‌ای در خیابان‌ها خواهد بود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.