روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 5706
  پرینتخانه » اجتماعی, ایران تاریخ انتشار : 21 مرداد 1399 - 14:31 | | ارسال توسط :
وزیر آموزش و پرورش

ارائه امکانات به دانش آموزانی که به “شاد” دسترسی ندارند

وزیر آموزش و پرورش درباره نحوه آموزش به دانش آموزانی که به نرم افزار شاد دسترسی ندارند، گفت: آموزش و پرورش در قبال دانش آموزانی که به "شاد" دسترسی ندارند، مسئول است.
ارائه امکانات به دانش آموزانی که به “شاد” دسترسی ندارند

وزیر آموزش و پرورش درباره نحوه آموزش به دانش آموزانی که به نرم افزار شاد دسترسی ندارند، گفت: آموزش و پرورش در قبال دانش آموزانی که به “شاد” دسترسی ندارند، مسئول است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، محسن حاجی میرزایی درباره نحوه آموزش به دانش آموزانی که دسترسی به “شبکه شاد” ندارند، اظهار کرد: ما در قبال تک تک دانش آموزان و همه کسانی که دسترسی به نرم افزار شاد ندارند مسئول هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اطمینان می‌دهیم در سال تحصیلی جدید اگر دانش آموزی به شبکه شاد دسترسی داشت از این طریق و اگر نداشت هم به طرق دیگر آموزش را به او ارائه خواهیم داد.

آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید از چه طریقی خواهد بود؟

وی تأکید کرد: آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری، از طریق تلویزیون و از طریق بسته‌های آموزشی به دانش آموزان خواهد بود.

حاجی میرزایی درباره سه میلیون دانش آموزی که امکان دسترسی به شاد ندارند، گفت: تلاش داریم با تفاهم با نهادهای خیریه امکاناتی برای دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند، ارائه کنیم.

عضو کابینه دولت دوازدهم افزود: بنابراین اجازه نخواهیم داد کرونا موجب ترک تحصیل دانش آموزان شود.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.