روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 8140
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 13 مهر 1399 - 9:42 | | ارسال توسط :

ارتقاء امنیت، ایجاد فرصت برای افزایش تعامل پلیس و مردم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ارتقاء امنیت، ایجاد فرصت برای افزایش تعامل پلیس و مردم از اهداف نام گذاری هفته ناجا است.
ارتقاء امنیت، ایجاد فرصت برای افزایش تعامل پلیس و مردم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ارتقاء امنیت، ایجاد فرصت برای افزایش تعامل پلیس و مردم از اهداف نام گذاری هفته ناجا است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، سرگرد محمد زنگانه با اشاره به اینکه ویژه برنامه های هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه برگزار می شود، گفت: با توجه به همزمانی مراسم اربعین حسینی(ع) با ایام هفته ناجا و شیوع ویروس کرونا، شروع هفته ناجا از ۲۷ مهر انتخاب شد و تا دوم آبان ادامه خواهد داشت.

سرگرد زنگانه با بیان اینکه هرچه مشارکت مردم با نیروی انتظامی در راستای ماموریت های محوله بیشتر باشد، امنیت مطلوب تری در جامعه بوجود می آید، افزود: هفته ناجا فرصتی برای همراه کردن جامعه با پلیس در راستای نهادینه سازی ارزش های اسلامی، رعایت حقوق شهروندی و احترام به قانون است .

وی بررسی راهکارهای ارتقاء امنیت، ایجاد فرصت برای افزایش تعامل بین پلیس و مردم و افزایش سرمایه های اجتماعی را از اهداف مهم نامگذاری یک هفته از سال را به عنوان هفته نیروی انتظامی دانست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با بیان اینکه معاونت اجتماعی در هفته ناجا برنامه ای از اقدامات فرهنگی و اجتماعی خود رونمایی خواهد کرد، افزود:با توجه به شیوع بیماری کرونا ، اولویت اجرای برنامه های هفته ناجا در قالب استفاده از بستر فضای مجازی و نیز استفاده از توان رسانه های جزیره خواهد بود.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.