روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 33646
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 24 مرداد 1401 - 12:36 | | ارسال توسط :
رییس هیات مدیره مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش:

ارتقاء کیفیت خدمات و استانداری سازی بین المللی عامل مهم جذب گردشگر

رئیس هیأت مدیره مچمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش نوآوری، خلاقیت و ارتقاء کیفیت خدمات به گردشگران را از زمینه های مهم جذب گردشگران برشمرد.
ارتقاء کیفیت خدمات و استانداری سازی بین المللی عامل مهم جذب گردشگر

به گزارش روزنامه اخبار کیش، نادر کشتکار مدیرعامل میکامال در نشست صمیمانه با جمعی از خبرنگاران جزیره کیش به مناسبت روزخبرنگار از تلاش های آنان تقدیر و اظهار کرد: سال گذشته جزیره کیش مشکلات و سختی های بسیاری را پشت سر گذاشت، سختی هایی که نتیجه آن برای کیش کاهش ورود گردشگران بود.

وی افزود: در این میان کار برای رسانه ها و خبرنگاران نیز سختی های خاص خود را داشت به ویژه در انعکاس اخبار باید ملاحظات بسیاری رعایت می شد تا به کیش و صنعت گردشگری آن آسیبی وارد نشود.

مدیرعامل میکامال با اشاره به نگاه مثبت به وقایع و رویدادها و گذر از سختی های، تلاش برای رشد و رونق کیش و عبور از مشکلات را از جمله مواردی عنوان کرد که می توان با نگاه مثبت به آن ها امید به آینده ای روشن را در کیش و کیشوندان زنده نگاه داشت.

وی با بیان اینکه میکامال در انتهای مسیر تکمیل پروژه قرار دارد به راه اندازی برخی از بخش های این پروژه بزرگ ملی در هفته دولت اشاره کرد و افزود: ما در میکا تلاش کرده ایم تا بهترین برندهای موجود را گردهم آوریم و امیدواریم بتوانیم با راه اندازی این پروژه به اقتصاد و رونق جزیره کیش  و کشور کمک کنیم.

کشتکار با اشاره به بازدید خبرنگاران از بخش های مختلف پروژه و استفاده خبرنگاران به عنوان اولین بازدید کنندگان بولینگ این مجموعه تاکید کرد: مهمتری علت اینکه خواستیم تا ابتدا از بخش های مختلف پروژه بازدید کنید این است که بگوییم زندگی ادامه دارد و تلاش وکوشش برای آینده ای بهتر شعار ماست و هیچ مشکلی نمی تواند سد راه رشد و رونق برای رسیدن به آینده باشد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما در این مجموعه ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به گردشگران و ساکنان جزیره کیش است افزود: تو نکته مهم است که همواره در راه اندازی این مجموعه مد نظر ما قرار دارد اول ارائه اجناس اصل و با کیفیت و سپس قیمت مناسب تا اعتماد به گردشگران باز گردد.

رییس هیات مدیریت مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش بر تفکر خلاق و نوآوری تاکید کرد و دنیای امروز را دنیایی در حال رشد و توسعه برشمرد که نباید از آن عقب ماند.

وی همچنین به فعالیت های مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش در راستای توسعه کیش و از بین بردن چالش هایی که موجب رکود در گردشگری منطقه شده است اشاره کرد و افزود: تیم مدیریتی و اجرای کنونی کیش برای از بین بردن مشکلات تلاش می کنند و علاقمند به توسعه جزیره هستند و ما نیز در حال رایزنی برای افزایش این ارتباط و رفع چالش ها هستیم.

جلوگیری از حذف معافیت های مالیاتی در مناطق آزاد تجاری و صنعتی یکی از مهمترین اولویت های کاری مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش است که کشتکار به آن اشاره کرد.

 به گفته مدیرعامل پروژه بزرگ میکامال در این مرکز خرید و تفریحی اکنون حدود ۷۰۰ غرفه در حال احداث است و احتمالا هفته دولت سال جاری به دست رییس جمهور به بهره برداری برسد.

میکامال با ۲۰۹ هزار متر مربع و در ۳۵ هزار متر مربع زیربنا یکی از پروژه‌ های تفریحی و تجاری جزیره‌ کیش است.

تله کابین ساحلی، زمین پاتیناژ با سایز استاندارد المپیک، فضای ورزش و بازی‌های زمستانی، آکواریوم با آسانسور شیشه ای داخل آن با امکان غواصی در آکواریوم، مجتمع سینمایی با نمای ۳۶۰ درجه، شهربازی اختصاصی برای کودکان و بزرگسالان، سالن اسپا، بولینگ، هایپرمارکت، کافه رستوران ها و باشگاه بدنسازی از امکانات منحصر این مرکز تجاری تفریحی است.

مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش سال ۱۳۹۹ توسط ۱۴ نفر از سرمایه‌گذاران جزیره کیش با هدف اعتلای صنعت ساختمان، رونق کارآفرینی و ایجاد تحریک در صنایع مرتبط با صنعت ساختمان و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای افراد جویای کار و نیز صیانت از نهادهای صنفی و تقویت مدیریت علمی و تشویق سرمایه‌گذاران تاسیس شد.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده که در گذشته آن را قیس می خواندند.

این جزیره از گذشته تاکنون به دلیل موقعیت راهبردی، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.