روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 40346
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1402 - 17:46 | | ارسال توسط :

اردوغان از دیدارهای محرمانه رقیب انتخاباتی‌اش در آمریکا خبر داد

رئیس جمهوری ترکیه دیدارهای محرمانه کمال قلیچداراوغلو، رقیبش در انتخابات ریاست جمهوری، در آمریکا را فاش کرد.
اردوغان از دیدارهای محرمانه رقیب انتخاباتی‌اش در آمریکا خبر داد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه در توییتی طولانی نوشت: کم کم معلوم می‌شود که آقای کمال با چه کسانی سروکار دارد، چه وعده‌هایی به قاتلان کودکان داده و چه وعده‌هایی به سفرای غربی داده است، او هر روز فوری در مورد همه چیز صحبت می‌کند و نظر می‌دهد. اما او نمی‌گوید چه وعده‌هایی به گسترش سیاسی سازمان‌های تجزیه طلب داده است.

وی افزود: «کمال قلیچداراوغلو در مورد اینکه با چه کسی هشت ساعت در یک رستوران برگر در پنسیلوانیا چانه زنی کرده، صحبت نمی‌کند.»

رئیس جمهوری ترکیه این سوال را طرح کرد: «چرا قلیچدار از پروژه‌های داخلی و ملی دولت و خدماتی که ارائه می‌کند و بر اساس آن آینده ترکیه را تضمین می‌کند، رضایت ندارد؟»

رئیس جمهوری ترکیه ادامه داد: «چرا کمال دلیل حمایت خود از همجنس گرایان را مطرح نمی‌کند و به معاونان خود دستور می‌دهد مقابل درب صلاح الدین دمیرتاش بایستند؟»

او افزود: «چرا کمال قلیچدار از سخنانی که ما خطاب به تروریست‌های کوهستانی می‌زنیم ناراحت است و آنها را متوجه خود می‌داند؟ بگذار کمال سکوت کند و حقیقت را نگوید؛ اما خورشید پشت ابر نمی‌ماند.»

اردوغان در پایان توییت خود تاکید کرد: «۱۴ مه، نقاب کسانی که در استان سامسون به وطن و استقلال آن می‌پردازند و خواهان آزادی صلاح الدین دمیرتاش در استان وان هستند، برداشته خواهد شد. ما به بازی آنها پایان می‌دهیم و نقابشان را برمی‌داریم.”

اداره امنیت دیاربکر ترکیه، صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق‌ها (اپوزیسیون) را چهار سال پیش در خانه‌اش در این استان در چارچوب تحقیقات مربوط به مبارزه با تروریسم بازداشت کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.