روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18950
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 08 تیر 1400 - 16:36 | | ارسال توسط :

اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان در کیش آغاز شد

چهارمین اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان در مجموعه ورزشی میرمهنای جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا؛سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی روز سه شنبه اظهار داشت: این اردو چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم است که کادر فنی در آن بر روی تمرینات تاکتیکی متمرکز شده است.

امیرحسین منظمی با اشاره به اینکه اعضای تیم و کادر فنی از عصر روز دوشنبه در جزیره مستقر شده و تمرین را از امروز آغاز کرده اند افزود: تمرینات تکنیک و بندسازی در چهار اردوی قبلی انجام پذیرفته و پس از اتمام اردوی چهارم در کیش ۲ اردوی دیگر نیز در تهران انجام خواهد شد.

وی افزود: در اردوی چهارم پنج تن از ورزشکاران تاثیر گذار والیبال ساحلی حضور دارند که شامل مهرداد کشاورز و امیرعلی ساوه شمشکی از تهران، حامد گرگانی و حسام خیراندیش از گلستان و وحید طالبی از مشهد هستند و بقیه اعضا در تیم والیبال سالنی ناشنوایان در حال تمرین خواهند بود.

منظمی یادآور شد: مقرر شده در ۲ اردوی تمرینی تهران تمام اعضای تیم ملی برای کسب آمادگی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ لهستان تمرین داشته باشند.

وی افزود: اعضای تیم باید ۱۸ خرداد ماه به لهستان اعزام شوند و پس از فیت بندی رقبای خود را بشناسند.

چهارمین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان به مدت ۱۰ روز تا ۱۷ تیر به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

کیش دارای  ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

جزیره کیش هم اکنون ۴۳ هزار نفر جمعیت دارد و در ۱۸ کیلومتری کرانه باختری ایران واقع شده است.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.