روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 15330
  پرینتخانه » استان, اقتصادی تاریخ انتشار : 25 اسفند 1399 - 18:12 | | ارسال توسط :

استاندار هرمزگان: استاندارد در توسعه صادرات نقش مهمی دارد

استاندار هرمزگان گفت: سازمان استاندارد در توسعه صادرات کالاهای تولیدی داخل برای ارسال به خارج کشور نقش مهم واساسی دارد.
استاندار هرمزگان: استاندارد در توسعه صادرات نقش مهمی دارد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،فریدون همتی یکشنبه شب در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان که با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد برگزار شد،افزود : همچنین استاندارد از سازمان‌های بسیار مهم بوده که نقش موثری در تایید و اطمینان بخشی در خصوص کیفیت تمامی کالاها دارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر سازمان استاندارد در تحقق اهداف حوزه تولید، صادرات و واردات کالا و همچنین رضایتمندی مصرف کنندگان کالا با تایید و اطمینان بخشی نسبت به کیفیت و سلامت کالاها نقش مهمی دارد.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: تسریع در روند انجام کارها، تاثیر بسیار خوبی در فعالیت های مربوط به تولید و صادرات کالا دارد و فعالان این بخش انتظار خدمات دقیق و صحیح در این حوزه را دارند که باید آن را محقق کنیم.

بنا به گفته وی سازمان ها و نهادهای مختلف که در زمینه بررسی سلامت و استاندارد کالا نقش دارند، باید با همکاری بیشتر با یکدیگر، از موازی‌کاری جلوگیری و شرایطی را فراهم کنند که به سرعت پاسخگوی مراجعان خود باشند.

استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر لزوم تسریع در روند انجام کارها در حوزه تولید، صادرات و واردات کالا، یاد آور شد: باید با ایجاد سهولت و تسریع در روند انجام امور مربوط به تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان کالا، شرایط مناسبی را جهت افزایش رضایتمندی در این حوزه فراهم کنیم.

همتی تصریح کرد: سازمان استاندارد در تحقق اهداف حوزه تولید، صادرات و واردات کالا و همچنین رضایتمندی مصرف کنندگان کالاها با تایید و اطمینان بخشی نسبت به کیفیت و سلامت کالا نقش مهمی دارد و باید با متناسب با این جایگاه و اهمیت نسبت به روان سازی و تسهیل امور و افزایش اطمینان مردم نسبت به کالاهای مصرفی اقدام کند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.