روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 46033
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 23 آبان 1402 - 14:56 | | ارسال توسط :

استاندار هرمزگان: دولت به دنبال بدهکار کردن نسل‌های آینده نیست

استاندار هرمزگان با بیان اینکه حفظ منافع مردم در اولویت دولت است، گفت: منافع مردم را قربانی اهداف سیاسی نخواهیم کرد.
استاندار هرمزگان: دولت به دنبال بدهکار کردن نسل‌های آینده نیست

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «مهدی دوستی» روز سه شنبه در مراسم افتتاح مدرن ترین فرودگاه کشور در کیش با بیان اینکه اولویت دولت اتمام طرح‌های نیمه تمام است، اظهار کرد: دولت به دنبال اجرای پروژه‌های نامعقول و بدهکار کردن نسل‌های آینده نیست.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تحقق آرزوهای ملت ایران است، افزود: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و رفع مشکلات مردم در دستور کار قرار دارد.

استاندار هرمزگان آغاز فاز سوم بندر شهید رجایی، افتتاح مدرن ترین فرودگاه کشور در کیش، طرح بندر خمیر پس از ۱۴ سال و طرح‌های بندر بوموسی و سیری از جمله مهمترین اقدامات دولت در حوزه راه و شهرسازی در این استان بوده است.

وی توجه به توسعه گردشگری دریایی را ضروری دانست و خواستار بسیج همه جانبه برای تحقق این مهم شد.

مکانیزه ترین فرودگاه کشور در کیش که کلنگ زنی آن در سال ۱۳۹۱ انجام شده و وعده بهره برداری از آن از سالی به سال دیگر روی زمین مانده بود، هم اکنون در دولت سیزدهم افتتاح شد تا گام‌های جدی برای هموار کردن مسیر توسعه و سرمایه گذاری در منطقه برداشته شود.

این فرودگاه از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ به عبارتی دیگر به طور متوسط هر ساله ۷.۵ درصد رشد داشته که قطع یقین آمار قابل قبولی نیست؛ اما از تابستان ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ پیشرفت این طرح فاخر شتاب چشم گیری گرفت و توانست با ۳۰ درصد پیشرفت در عرض ۲ سال آماده بهره برداری باشد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.