روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 26593
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 10 بهمن 1400 - 16:54 | | ارسال توسط :

استولتنبرگ: برنامه‌ای برای اعزام نیروهای رزمی به اوکراین در دست نیست

دبیرکل ناتو امروز (یکشنبه) گفت که این ائتلاف نظامی برنامه‌ای برای استقرار نیروهای رزمی در اوکراین که عضو این ائتلاف نیست، ندارد.
استولتنبرگ: برنامه‌ای برای اعزام نیروهای رزمی به اوکراین در دست نیست

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی در پاسخ به این سوال که اگر روسیه به اوکراین حمله کند آیا او استقرار نیروهای ناتو در اوکراین را منتفی می‌داند، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای استقرار نیروهای رزمی ناتو در اوکراین نداریم… ما در حال تمرکز روی تامین حمایت هستیم.

دبیرکل ناتو گفت: میان یک عضو ناتو و یک شریک قدرتمند و به شدت ارزشمند همانطور که اوکراین هست، تفاوتی وجود دارد. هیچ شک و تردیدی در این رابطه نیست.

روسیه بیش از ۱۰۰ هزار تن از نیروهایش را در مرز اوکراین مستقر کرده و نگرانی جامعه بین‌المللی مبنی بر حمله‌ای دیگر به اوکراین را برانگیخته است. همچنین روسیه و بلاروس – که از همسایگان اوکراین است – اعلام کرده‌اند که در ماه آینده میلادی تمرین‌های مشترک نظامی برگزار خواهند کرد، اقدامی که در راستای افزایش حضور نظامی در این منطقه است.

ناتو پیش از این هم استقرار نیروهای رزمی این ائتلاف در اوکراین را رد کرده بود.

پیش از این هم جان کربی، سخنگوی پنتاگون در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط موجود چه چیزی ممکن است ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را وادار به اقدام کند، گفت: واقعا مشخص نیست که پوتین چه در سر دارد. ما معتقدیم که پوتین تا این لحظه، تصمیم نگرفته است که بار دیگر به اوکراین حمله کند یا نه؛ اما توانایی او و گزینه‌های در دسترسش نسبت به دو هفته گذشته، بسیار افزایش یافته است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.