روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 502
  پرینتخانه » استان, ویژه تاریخ انتشار : 21 بهمن 1398 - 9:30 | | ارسال توسط :
راهپیمایی 22 بهمن

اعلام مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در هرمزگان

زمان و مکان راهپیمایی۲۲ بهمن در بندرعباس و شهرستان‌های هرمزگان اعلام شد.
اعلام مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در هرمزگان

زمان و مکان راهپیمایی۲۲ بهمن در بندرعباس و شهرستان‌های هرمزگان اعلام شد.

به گزارش روزنامه اخبارکیش از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راهپیمایی بندرعباس از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۲ بهمن از بلوار ساحلی از مسجد علی ابن ابیطالب (ع) تا پشت استانداری قدیم  با  سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین  علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل برگزار می شود .

حجت الاسلام غلامعلی ارجمند افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در میناب ساعت ۱۰ صبح از چهار راه آل محمد بلوار بسیج تا مسجد امام خمینی (ره) است.
وی گفت: در رودان از میدان جمهوری تا مسجد جامع و در سیریک از میدان ناخدا تا مسجد جامع صاحب الزمان و در  سردشت بشاگرد از میدان ولایت تا مسجد جامع ازساعت ۹ صبح مراسم راهپیمایی  22 بهمن آغاز می شود .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: در جاسک راهپیمایان از میدان امام خمینی به سمت میدان شهدا از ساعت ۹ راهپیمایی می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی در بشاگرد نیز از میدان شهدا تا میدان ولایت ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.
حجت الاسلام غلامعلی ارجمند گفت : راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌های حاجی آباد ساعت ۹ صبح از چهار راه کمیته امداد تا حرم امام زادگان سیدمحمد و امیرنظام الدین ، بستک ساعت۸ و نیم صبح از میدان دفاع مقدس تا فرمانداری و بندرلنگه هم ساعت ۹ صبح از میدان آموزش و پرورش تا مسجد جامع است.
حجت الاسلام ارجمند گفت: راهپیمایی در جزیره قشم ساعت ۹ صبح از میدان جهاد تا میدان شهید سردار سلیمانی، بندر خمیر ساعت ۹ صبح از کلانتری تا مسجد علی ابن ابی طالب، پارسیان ساعت ۸ و نیم صبح از میدان شهرداری تا میدان ولی عصر بلوار شهید سردار سلیمانی و ابوموسی ساعت ۱۰ صبح از حسینیه ولایت تا مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر چارک ساعت ۹ صبح از مدرسه راهنمایی عیاده به سمت مجتمع فرهنگی حضرت امام رضا (ه)، رودخانه ساعت ۹ از آموزش و پرورش تا میدان شهدای گمنام، و در توکهور و هشتبندی ساعت ۹ صبح از بخشداری تا بانک کشاورزی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جزیره هرمز از ساعت ۱۰صبح از میدان شهدا تا مسجد جامع اعلام شده است.
مردم رویدر از زینبیه تا درمانگاه شهید پرخاری ساعت ۹ صبح و مردم شهر فین هم از میدان معلم تا سالن ورزشی خلیج فارس از ساعت ۹ راهپیمایی می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی در بخش فارغان ساعت ۹ صبح از بانک کشاورزی تا امام زاده رکن الدین، سندرک ساعت ۹ صبح از کتابخانه امام علی(ع) به سمت مسجد جامع و در تازیان بالا ساعت ۹ صبح از دو راهی کوه گنو تا گلزار شهدای تازیان بالا برگزار می‌شود.
حجت الاسلام غلامعلی ارجمند افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جناح ساعت ۹ صبح از بخشداری تا دبستان توحید، تخت از امسجد فاطمیه تخت تا گلزار شهدا ساعت ۹ صبح و در احمدی هم ازمیدان شهدا تا گلزار شهداء از ساعت ۹ اعلام شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیکاه ساعت ۹ صبح از بخشداری تا حسینیه پاکوه، و در گوهران ساعت ۹ صبح از سالن ورزشی تا مسجد امام خمینی است.
حجت الاسلام ارجمند گفت: راهپیمایی۲۲بهمن در گافروپارامون ساعت ۹ صبح از بخشداری تا گلزار شهدای گمنام، بخش بمانی ساعت ۹ صبح از بانک ملت تا اسکله صیادی، شمیل ساعت ۸ صبح ازدبستان رازی تا گلزار شهدای گمنام و بندزرک ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین (ع) تا گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.
وی افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در دهنو ساعت ۹ صبح از مسجد صاحب الزمان تا امامزاده سید حاضر، سرخون ازمسجد امام حسین تاگلزار شهدای گمنام و روستای کنارو از مسجد امام حسین تا گلزار شهدا ساعت ۹ صبح است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جغین ساعت ۹ صبح ازبخشداری تا سالن شهدای بخش جعین، حسن لنگی ساعت ۸ و نیم صبح از مسجد امام علی(ع) تا مسجد صاحب الزمان، در سیرمند ساعت ۹ صبح از جنب درمانگاه تا ورودی محله شهرک روحانی است.
و ی افزود:همچنین در تیرور ساعت ۹ از مسجد جامع ولی عصر تا ساختمان شهرداری، درگهان ساعت ۱۰ از کلانتری تا میدان انقلاب، طبل ساعت ۹ از مرکز بخش حرا دبیرستان دخترانه عفاف تا دبیرستان شبانه روزی، بخش سوزا ساعت ۹ از میدان آزادی به سمت مدرسه شهید باهنر و در چاخرک ساعت ۹ صبح از مدرسه علامه امینی تا امام زاده شاه معزالدین است.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.