روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23119
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 09 آبان 1400 - 11:22 | | ارسال توسط :

افتتاح ساختمان جدید شرکت بیمه ایران معین در کیش/ساخت برج بیمه کیش کلید خورد

ساختمان جدید شرکت بیمه ایران معین در کیش توسط سعید محمد، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی افتتاح گردید.

به گزارش روزنامه اخبار کیش ،در این مراسم که با حضور سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، سیدمجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران، داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران معین و جمعی از فعالان حوزه بیمه کشور برگزار شد، داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران معین با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت و پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد تومان خسارت به خسارات دیدگان آتش سوزی بازار پردیس یک کیش، در کوتاه ترین زمان گفت: کارشناسان اقتصادی این شرکت با بررسی و پیگیری، بخشی از سرمایه های راکد را جهت خرید این ساختمان در برج بورس جزیره کیش به کار گرفته و امروز شاهد افتتاح و بهره برداری این دفتر خواهیم بود و امیدواریم در این ساختمان که مربوط به بازار سرمایه است سه ضلع بورس، بانک و بیمه بتواند به عنوان یک الگو برای سایر نقاط کشور به ارائه خدمات مالی بپردازند.
وی همچنین به کلنگ زنی برج بیمه کیش اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد با ساخت و افتتاح این برج، شرکت های بیمه مستقر در کیش بتوانند به صورت متمرکز در آن به ارائه خدمات بپردازند.

سیدمجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران نیز در سخنان خود ضمن تبریک و تشکر از مجموعه شرکت بیمه ایران معین اظهار داشت ، فعالان صنعت بیمه باید تلاش کنند تا این صنعت رشد بیشتری پیدا کند. وی سرمایه شرکت بیمه ایران را حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تقریبا همین مقدار نیز مجموع سرمایه سایر شرکت های بیمه فعال است. وی ۴۰ هزار میلیارد تومان را برای اقتصادی با حجم ایران عدد بزرگی ندانست و گفت: باید راه حل هایی بیابیم تا شاهد افزایش حجم سرمایه شرکت های بیمه کشور باشیم. مدیرعامل شرکت بیمه ایران، نگاه نوآورانه و تفکر خلاق را نیاز امروز صنعت بیمه دانست و گفت باید تلاش کنیم تا شاهد اتصال صنعت بیمه به سایر بازارهای مالی باشیم.

سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نیز با تاکید بر اهمیت تشکیل کنسرسیوم و اتکایی عمل شرکت های بیمه گفت: برای اینکه در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در عین رقابت، همکاری و تعامل بین شرکت های بیمه بیشتر شود. وی آموزش را یکی از نیازهای اصلی صنعت بیمه دانست و گفت: ما باید تعدادی ازنیروها را برای یادگیری و الگوبرداری به کشورهای دیگر اعزام کنیم و یا اساتیدی را به ایران دعوت کنیم.

| منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.