روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 47780
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 11 بهمن 1402 - 12:56 | | ارسال توسط :

افتتاح ۱۰۰۰ پروژه آموزشی در دهه فجر امسال/ مدارس برای برگزاری جشن‌ها آماده باشند

وزیر آموزش و پرورش از افتتاح یکهزار پروژه آموزشی طی دهه فجر خبر داد.
افتتاح ۱۰۰۰ پروژه آموزشی در دهه فجر امسال/ مدارس برای برگزاری جشن‌ها آماده باشند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،رضامراد صحرایی در حاشیه مراسم نواختن گلبانگ انقلاب، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ان شاءالله جمعه سیزدهم بهمن حدود هزار پروژه آموزشی و تربیتی از شهر بشاگرد تا استان هرمزگان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: هفته آینده هم آیین احیای باشگاه دانش پژوهان به عنوان خانه نخبگان جوان کشور با حضور رئیس جمهوری انجام می‌شود. طی هفته آتی چندین برنامه از این دست خواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان توضیح داد: پیام ما به دانش آموزان این است که آینده به دست آنها و توسط آنها ساخته می‌شود از این رو باید به این نقش‌آفرینی درون مدرسه توجه کرد. اولویت آموزش و پرورش نیز در دهه فجر تاکید بر کیفیت آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس ادامه داد: انتخابات را معلمان برگزار خواهند کرد. همانطور که معلمان امانتدار تربیت فرزندان هستند، امانتدار ملت در رای دادن مردم هم هستند. انتخابات فرصت بی‌نظیر نقش آفرینی ملت در تعیین اولویت‌های کشور و در تعیین مسیر آینده است. یقین دارم هر کسی در فکر آینده است و دل در گرو اعتلای کشور دارد باید در انتخابات شرکت و نقش خود را ایفا کند. انتخابات تجلی اراده افراد برای آینده کشور است.

صحرایی با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه فجر در مدارس، گفت: امسال مراسم متنوعی از امروز تا ۲۲ بهمن داریم و به دلیل نزدیک بودن انتخابات، شور انتخابات نیز در برخی مراسمات ما جاری است. سعی کنیم دانش آموزان مدرسه را آماده جشن کنند. هر مدرسه یک ستاد برای برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی باشد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.