روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 32462
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 17 تیر 1401 - 16:06 | | ارسال توسط :

امام جمعه: از رییس جمهور برای رفع مشکلات درمان تامین اجتماعی کیش کمک می گیریم

امام جمعه کیش گفت: در صورتی که مساله مشکلات درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی در این جزیره تا یک ماه آینده برطرف نشود قصد داریم طی نامه ای مستقیما از رییس جمهور درخواست ورود به مساله را خواهیم داشت.
امام جمعه: از رییس جمهور برای رفع مشکلات درمان تامین اجتماعی کیش کمک می گیریم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به اختلاف نظر معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان کیش در ارایه خدمات درمانی به بیمه شدگان اظهار داشت: چندی است که شاهد  گفت و گوهای زیادی در این زمینه بودیم و از مسوولان می خواهیم که در چهارچوب قانون آن را حل کنند.

وی اضافه کرد: کیشوندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی در این جزیره کاری فراتر از قانون از هیچ کدام از نهادها و دستگاه ها نمی خواهند و این حق بیمه شدگان برای بهره مندی از خدمات درمانی از سوی سازمان تامین اجتماعی است.

امام جمعه کیش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی به علت بالا بودن تعداد بیمه شدگان در شعبه این جزیره مبالغ بالایی را دریافت می کند افزود: انتظار می رود ۹ درصد حق درمان این افراد در این جزیره در قالب های مختلف از جمله تاسیس یک مرکز درمانی هزینه شده تا سرانه درمانی ساکنان این جزیره بالاتر از سایر نقاط کشور نباشد.

وی افزود: کاری به اختلاف نظرها و دعواهای ۲ دستگاه درگیر نداریم و اگر تا یک ماه آینده این اختلافات به صورت ریشه ای و به نفع بیمه شدگان جزیره مرتفع نشود طی یک نامه ای از رییس جمهور درخواست خواهیم کرد که آیت الله رییسی مستقیم به مساله ورود پیدا کند.

عید قربان بهترین فرصت برای همگرایی و وحدت مسلمانان است

امام جمعه کیش در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به فرا رسیدن عید قربان اظهار داشت: این عید یکی از فرصت های مناسب مسلمانان برای همگرایی است که می توانند در سایه این عید به وحدت برسند و مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کنند.

وی همچنین بر استفاده از این فرصت برای مستحکم تر کردن رابطه معنوی با خداوند متعال تاکید کرد گفت: قربان همانند فرصت عید فطر و غدیر بهانه ای اززشمند برای افزایش معنویات در زندگی مسلمانان است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.