روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 10965
  پرینتخانه » ویژه تاریخ انتشار : 22 آذر 1399 - 8:05 | | ارسال توسط :

امضای تفاهم‌نامه همکاری هیات تنیس و اداره آموزش و پرورش جزیره کیش

در نشست مشترک روسای هیات تنیس و اداره آموزش و پرورش کیش تفاهم‌نامه همکاری با هدف توسعه ورزش تنیس در جامعه دانش‌آموزی میان طرفین به امضا رسید.
امضای تفاهم‌نامه همکاری هیات تنیس و اداره آموزش و پرورش جزیره کیش

در نشست مشترک روسای هیات تنیس و اداره آموزش و پرورش کیش تفاهم‌نامه همکاری با هدف توسعه ورزش تنیس در جامعه دانش‌آموزی میان طرفین به امضا رسید.

رییس هیات تنیس کیش روز گذشته ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم به علت آماده سازی بسترها و زیرساخت‌های مناسب برای استفاده کیشوندان از امکانات ورزشی گفت: در جزیره کیش امکانات و زمین‌های متعدد تنیس با استانداردهای بین‌المللی وجود دارد که متاسفانه از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نشده است.

عبدالنبی شرفی ادامه داد: از آنجایی که بخش عمده‌ای از خانواده‌ها زیر نظر حوزه آموزش و پرورش هستند طی مذاکراتی که با رییس این اداره انجام شد مقرر گردید که استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش بهترین راهکار برای پیشبرد این ورزش در جزیره است.

شرفی افزود: با هدف جذب نونهالان، نوجوانان و دانش آموزان به ورزش تنیس تصمیم گرفتیم اولین تفاهم نامه هیئت های ورزشی کیش با اداره آموزش و پرورش ،برای بهره برداری بیشتر دانش آموزان از امکانات و ظرفیت های موجود، به امضا رسد.

رییس آموزش و پرورش کیش نیز ضمن تشکر از همراهی هیئت تنیس گفت: با دو دیدگاه درونی و بیرونی می‌توان به این تفاهم نامه نگاه کرد. یکی در بحث استعدادیابی و آموزش است و دیگر به گردشگری و ورزشی باز می‌گردد.

پرویز حیدری راد ادامه داد: دانش آموزان استعدادها و نیروهای بالقوه‌ای هستند که در آینده می‌توانند به صورت بالفعل جزو قهرمانانی باشند که به المپیک راه پیدا می‌کنند و زمانی که شرایط و امکانات موجود در ورزش تنیس مناسب و در سطح ملی است مسلماً می‌توانیم با مربیان مجرب در این رشته یک سوم جمعیت کیش را که دانش آموزان تشکیل داده‌اند، آموزش دهیم.

حیدری راد با بیان این نکته که دانش آموزان به عنوان یک جامعه هدف در اختیار ما قرار دارند تاکید کرد: ما باید از این جامعه هدف، بهره لازم را ببریم و بتوانیم از همین دانش آموزان استعدادهایی را بیابیم که بتوانند پرچم پرافتخار کشور عزیزمان را در میادین بین المللی به اهتزاز در آورند. کما این که کیش در این عرصه توانمندی‌های لازم را از خود نشان داده است.

وی بیان کرد: خدمات ورزشی وجود دارد که معلمان و فرهنگیان با توجه به هزینه‌های بالا نمی‌توانند از این خدمات بهره ببرند که در این تفاهم نامه این امکانات در اختیار معلمان و در کنار آن‌ها دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

حیدری راد افزود: ما در کنار هیئت تنیس کیش بنا داریم از ظرفیت‌های موجود در جزیره کیش استفاده لازم را ببریم که این هم برای رفاه کیشوندان و دانش آموزان و هم برای کشف استعدادها و پرورش قهرمانان در سطح بین المللی مفید خواهد بود و امیدواریم با تفکراتی که در این خصوص توسط هیئت تنیس اندیشیده شده است گامی مفید در این راه برداشته و با استفاده از تمام ظرفیت‌های جزیره کیش بتوانیم سطح آموزش در منطقه را ارتقاء بخشیم.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : روابط عمومی هیئت تنیس کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.