روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 22375
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 17 مهر 1400 - 14:40 | | ارسال توسط :

امنیت پایدار پیش نیاز جامعه پایدار

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابی کیش گفت: پلیس هوشمند و مقتدر با هدف امنیت پایدار به عنوان رویکردی مطرح است که برای تحقق ان نیازمند حمایت و تعامل مردم، اجرای وظایف ارگان‌ها و حمایت مسئولان است.
امنیت پایدار پیش نیاز جامعه پایدار

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ علی اصغر جمالی در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های مختلف این فرماندهی گفت: در هفته ناجا ۶۰ برنامه مختلف با رویکرد‌های متنوع در جزیره برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تجهیز بیش از پیش پلیس به تجهیزات الکترونیکی، هوشمند سازی پلیس را زمینه ساز جلوگیری از تحقق جرم دانست و گفت: با پیچیده شدن جرائم نیاز است تا پلیس هم به روز و هوشمند شود.

امام جمعه کیش هم در این مراسم توجه به امنیت فرهنگی را یکی از موضوعات مهمی توصیف کرد که برای تحقق ان جان فشانی‌های زیادی شده است. وی فعالیت‌های پلیس کیش در حوزه حجاب و عفاف را یکی از مقوله‌های امنیت فرهنگی برشمرد که بسیاری از ارگان‌ها و همچنین سازمان منطقه آزاد کیش باید در این راه، فرماندهی انتظامی کیش را همراهی کند.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش هم با تشکر از فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی و دریابانی کیش، برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و کسانی که قصد خدشه دار کردن احساس امنیت مردم را دارند جزو وظایفی برشمرد که نیروی انتظامی با جدیت آن را پیگیری می‌کند.

جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم فعالیت پلیس در کیش را الگوی مطلوبی برای سایر نقاط کشور دانست و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش برای تحقق زیرساخت‌های هوشمند سازی پلیس کیش برنامه ریزی کرده و قرار است در مسیر تکمیل فرایند پایش تصویری و تجهیز ایستگاه‌های ایکس ری خودرو‌های سنگین به فرماندهی انتظامی کیش کمک کند.

در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی کیش از کارکنان نمونه، خانواده‌های شهدا و ایثارگر تجلیل قدردانی شد.

امحای ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر برنامه پایانی مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی کیش بود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.