روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 24423
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 16 آذر 1400 - 9:54 | | ارسال توسط :
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد:

امکان ریسک در حوزه آب و برق کیش وجود ندارد

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید سرزده از نیروگاه آب و برق شمال گفت: امکان ریسک در حوزه آب و برق کیش وجود ندارد و نباید به درصد ها اکتفا و دلخوش کنیم.
امکان ریسک در حوزه آب و برق کیش وجود ندارد

به گزارش روزنامه اخبار کیش، شامگاه دوشنبه محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از نیروگاه آب و برق شمال جزیره کیش بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اهمیت توجه به حوزه آب و برق اظهار کرد: آب و برق از موضوعات مهمی است که باید از تامین آن مطمئن باشیم و نباید به درصدها اکتفا و دلخوش کنیم.

وی در خصوص زمان بندی افزایش ظرفیت تولید برق در جزیره کیش نیز تاکید کرد: طی هفته جاری در جلسه مشترکی که معاونت عمرانی و زیربنایی کیش با مسئولان نیروگاه شمال جزیره خواهند داشت به یک زمان بندی مشخص در خصوص افزایش ظرفیت تولید برق در جزیره کیش خواهند رسید.

فعالیت آب شیرین کن ۲۵۰۰ متر مکعبی جدید از اوایل بهمن

همچنین در این بازدید ابوالفضل صدرایی مدیرعامل شرکت آب و برق کیش از بهره برداری از آب شیرین کن ۲۵۰۰ متر مکعبی در اوایل بهمن ماه ۱۴۰۰خبرداد و افزود: دستگاه آب شیرین کن تقطیری با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب در دوره مدیریت قبل تهیه شده و اوایل بهمن ماه به صورت آزمایشی وارد مدار فعالیت خواهد شد.

وی همچنین از تلاش های مدیریت جدید ( بانک شهر)  شرکت آب و برق کیش از تلاش برای رفع چالش های موجود در شرکت آب و برق خبرداد و افزود: مشکلاتی از مدیریت گذشته برای این دوره به ارث رسیده است که بانک شهر در تلاش برای رفع آن هاست.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.