روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 25795
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 21 دی 1400 - 14:10 | | ارسال توسط :

امیرعبداللهیان با امیر قطر دیدار کرد

وزیر امور خارجه کشورمان با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر دولت قطر دیدار کرد.
امیرعبداللهیان با امیر قطر دیدار کرد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان در بدو ورود به دوحه با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار کرد و در مورد اهداف این سفر گفت: در این سفر با امیر این کشور و همچنین همتای خود در مورد مسائل دو جانبه، بین المللی و منطقه ای رایزنی و گفتگو خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در مجموع سفر به دو کشور عمان و قطر در راستای تقویت سیاست همسایگی که مورد توجه دولت سیزدهم است، انجام شده است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد : فرصت هایی در قطر وجود دارد از جمله برگزاری بازی های جام جهانی فوتبال، گفت و گوهایی در گذشته انجام شده در خصوص اینکه در این زمینه قطر می تواند از ظرفیت‌های ایران به ویژه در حوزه خدمات فنی و مهندسی و دیگر امکاناتی که دارد و می‌تواند در این زمینه به قطر کمک کند، استفاده کند.

وی ادامه داد: در این سفر با مقامات قطر در مورد این همکاری ها و همچنین توسعه همکاری های دو جانبه به ویژه در حوزه تجاری و همچنین تحولات منطقه ای و بین المللی رایزنی و گفتگو می‌کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.