روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 38442
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 26 بهمن 1401 - 14:02 | | ارسال توسط :

امیرعبداللهیان: توافقات خوبی میان روسای جمهور ایران و چین حاصل شده است

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه توافقات خوبی میان روسای جمهور ایران و چین حاصل شده است، گفت: با توافق‌های به عمل آمده شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر همکاری‌های اقتصادی، تجاری، گردشگری، فرهنگی، علمی، فناوری و صنعتی میان دو کشور باشیم.
امیرعبداللهیان: توافقات خوبی میان روسای جمهور ایران و چین حاصل شده است

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان که به همراه تیم اقتصادی آیت‌الله رئیسی در پکن به سر می‌برد، در گفت‌وگویی درباره دستاوردهای این سفر اظهار کرد: فرصت دیدار و گفت‌گوهای روز گذشته آقای شیی رئیس جمهور چین و آیت‌الله رئیسی کمک کرد که به طور کامل یک بار ابعاد متنوع همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی ایران و چین در سطح سران دو کشور مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: توافقات بسیار خوبی در خصوص رفع موانع برای اجرای کامل این برنامه میان دو رئیس جمهور حاصل شد. خوشبختانه وزرای ذیربط و به ویژه تیم اقتصادی دو دولت هم حضور داشتند.

وزیر امور خارجه عنوان کرد: ما خیلی خوشبین هستیم که در چارچوب این گفت‌وگوهایی که انجام شد و توافقاتی که به عمل آمد، شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر همکاری‌های اقتصادی، تجاری، گردشگری، فرهنگی، علمی، فناوری و صنعتی میان دو کشور باشیم.

در جریان سفر سه روزه آیت الله رئیسی به پکن که با هدف اجرایی شدن برنامه جامع مشترک ۲۵ ساله ایران و چین و به دعوت رئیس جمهور چین انجام شده است، ۲۰ سند همکاری میان دو کشور در حوزه های مختلف از جمله انرژی، حمل و نقل و ترانزیت به امضا رسید.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.