روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 38253
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 22 بهمن 1401 - 15:10 | | ارسال توسط :
امام جمعه کیش:

انقلاب به مرحله کارآزمودگی خود رسیده است

امام جمعه کیش گفت: انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۴ سال عبور از چالش ها و فتنه های مختلف هم اکنون در مرحله کارآزمودگی خود قرار دارد.
انقلاب به مرحله کارآزمودگی خود رسیده است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز روز شنبه در جمع راهپیمایی کنندگان ۲۲ بهمن جزیره کیش اظهار کرد: ۴۴ سال اقتدار، بصیرت، انسجام و اتحاد از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشوری است که بیش از ۲ قرن مورد هجمه و استبداد بیگانگان قرار داشت.

وی اضافه کرد: امروز ملت ایران اسلامی پا به صحنه گذاشته اند تا بار دیگر با آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و ارزش های این نهضت تجدید بیعت کنند و بر حمایت خود از این انقلاب تاکید داشته باشند.

امام جمعه کیش گفت: ضدیت رژیم پهلوی با ارزش های اسلامی و دینی از جمله دلایلی است که ملت ایران با پیروی از رهبری های امام خمینی (ؤه) توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند و در سایه همدلی و بصیرت خود تا کنون از آن حمایت و پشتیبانی کرده اند.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی، دفاعی و فرهنگی ایران اسلامی در ۴۴ سال انقلاب اسلامی اظهار کرد: در ژیم پهلوی واسته به بیگانگان بود و قدرت های خارجی برای مردم و کشور تصمیم می گرفتند اما امروز به پشتوانه حمایت ملت و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب کشور ما تبدیل به قرت اول منطقه شده است.

حجت الاسلام بی نیاز افزود: هرچند از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور آرمانی نداریم و باید برای رسیدن به ان تلاش کنیم اما در مقایسه با دوران قبل از انقلاب متوجه پیشرفت چشم گیر کشور در تمامی عرصه می شویم.

وی با بیان اینکه در نتیجه حمایت های مردم و حرکت در مسیر انقلاب ، این نهضت به مرحله کارآزمودگی خود رسیده اضافه کرد: انتظار می رود راه خود برای تحقق تمدن نوین اسلامی را ادامه دهیم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در جزیره کیش از سه راهی بازار پردیس آغاز شد و راهپیمایان با شعارهای کوبنده علیه استکبار جهانی تا اسکله بزرگ تفریحی راهپیمایی کردند که فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از مهمترین شعارهای آنان بود.

ای رهبر آزاده ، آماده ایم آماده ،خامنه ای خمینی دیگر است ، ولایتش ولایت حیدر است ، الله اکبر از دیگر شعارهای شرکت کنندگان بود که آنان در این آیین ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، بر ضرورت پایداری و مقاومت درمقابل استکبار جهانی تاکید کردند.

جزیره کیش با مساحت ۹۲ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۵۰ هزار نفر در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.