روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 927
  پرینتخانه » استان, ویژه تاریخ انتشار : 04 اسفند 1398 - 13:16 | | ارسال توسط :
فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

انهدام باند سارقان منزل در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 59 فقره سرقت در بندرعباس خبر داد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل و کشف ۵۹ فقره سرقت در بندرعباس خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبارکیش از صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهرستان بندر عباس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات تخصصی و شگردهای پلیسی باند ۴نفره سارقان منازل شهرستان بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و اخذ نیابت قضائی، در یکی از استان مرکزی کشور دستگیر و به استان هرمزگان منتقل کردند. 

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: متهمان با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک، به ۴۵فقره سرقت منزل و ۱۴ فقره سرقت جلو بانکی ودر مجموع به ۵۹فقره سرقت اعتراف کردند.

سردارجعفری درخصوص نحوه سرقت اعضای این باند حرفه ای اعلام داشت: متهمان با توجه به اشرافیت نسبت به حوزه ابتدا ساختمان ها و منازل فاقد نگهبان را به عنوان هدف سرقت شناسایی و با تخریب درب آپارتمانی و شگرد توپی زنی اقدام به انجام سرقت می کردند.

فرمانده استان هرمزگان با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری سایر همدستان ادامه دارد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : صبح ساحل
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.