روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 25704
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 19 دی 1400 - 16:59 | | ارسال توسط :

انگیزه بالا برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲

مهاجم تیم ملی فوتبال بانوان گفت: انگیزه بالایی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند داریم.
انگیزه بالا برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، هاجر دباغی، گفت: از اردیبهشت امسال تمرینات خود را به صورت مستمر آغاز کردیم و بازیکنان هم از نظر فنی و بدنی در شرایط ایده آل و آرمانی خوبی هستند.

وی گفت: انگیزه بالایی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند داریم و تمام سعی خود را می‌کنیم تا نتایج قابل قبولی در این رقابت‌ها کسب کنیم.

دباغی درباره حریفان تیم ملی در این مسابقات گفت: خوشبختانه تجربه بازی با تیم‌های هند، چین و چین تایپه را دارم.

وی گفت: کادر فنی فیلم بازی‌های این تیم‌ها را برایمان آنالیز کرده است و بدون تردید تیم‌ها برای راهیابی به این رقابت‌ها تلاش زیادی می‌کنند، چرا که این مسابقات در سطح بالایی قرار دارد و ما هم انگیزه و قدرت بالایی داریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال بانوان افزود: یکی از مشکلات تیم ملی برای آماده سازی نداشتن بازی‌های تدارکاتی است، البته چند بازی دوستانه برابر تیم‌های لیگ برتری انجام دادیم.

هاجر دباغی، گفت: فدراسیون فوتبال تلاش‌های زیادی کرد تا بازی‌های تدارکاتی بین المللی برای ما فراهم کند، اما این امر اتفاق نیفتاد.

وی گفت: به هماهنگی خوبی رسیده ایم و از لحاظ روحی و بدنی شرایط خوبی داریم و برای موفقیت در این مرحله تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.