روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 35994
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 30 آبان 1401 - 15:54 | | ارسال توسط :

اولین پرواز هواداران تیم ملی فوتبال ایران از کیش راهی دوحه شد

۱۴۰ هوادار تیم ملی فوتبال ایران در قالب اولین پرواز صبح امروز کیش را به مقصد دوحه ترک کردند.
اولین پرواز هواداران تیم ملی فوتبال ایران از کیش راهی دوحه شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، با هماهنگی سازمان منطقه آزاد کیش به منظور حضور هواداران تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در قطر و تشویق این تیم ۶ پرواز رفت و برگشت دایر شده که صبح امروز دوشنبه اولین آن به شماره ۵۳۹۱ برقرار شد.

این هواداران قرار است از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز به صورت مستقیم در استادیوم حضور داشته و به تماشای دیدار ایران و انگلیس در دور حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بنشینند.

این پروازها پس از تعیین جزیره کیش به عنوان یکی از مبادی پروازی به سمت دوحه قطر دایر شده و هواداران پس از پایان بازی می توانند مجددا به منظور اقامت به جزیره کیش برگردند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در این ارتباط گفت: همزمان با بازی های تیم ملی ایران با هم گروه های خود در تاریخ های ۳۰ آبان، چهارم و هشتم آذر سه پرواز از فرودگاه کیش به قطر با هماهنگی و چارتری بخش خصوصی برقرار شده است.

مرتضی رمضانی گالشی افزود: کم بودن فاصله زمانی حدود ۴۵ دقیقه و هزینه پایین قیمت بلیط هواپیما از جمله مزیت های بهره مندی از این پروازه ها بوده و از سوی جامعه هتلداران کیش تخفیف های ویژه ای برای اسکان مسافرانی که از این جزیره عازم دوحه هستند لحاظ شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.