روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 27829
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 16 اسفند 1400 - 14:32 | | ارسال توسط :

ایجاد بازارچه موقت در بندر چارک

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بر ایجاد بازارچه موقت در چارک برای تامین نیاز‌های گردشگران نوروزی کیش تاکید کرد.
ایجاد بازارچه موقت در بندر چارک

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، جواد جمالی، گفت: تامین مایحتاج عمومی برای حداقل ۱۰ هزار گردشگر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش ۸ هزار خودرو در نظر گرفته شده است، گفت: با پذیرش این تعداد خودرو حداقل ۲۰ هزار نفر مسافر وارد خواهد شد که باید در تامین نیازمندی آنها، تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به آموزش‌های فرهنگی در زمینه نظافت و بهسازی شناور‌ها افزود: مقرر شد تا با همکاری شرکت توسعه بنادر و فرودگاه‌های کیش، فعالیت‌هایی در این خصوص انجام شود.

جمالی با اشاره به آموزش تفریحات دریایی در چارک، گفت: این بندر به عنوان قطب گردشگری خدمات لازم را به مسافران و گردشگران ارائه می دهد.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از لغو صدور مجوز تردد مسافران بندر چیرویه به جزیره هندورابی خبر داد و گفت: به دلیل بروز برخی مشکلات، ترددی از بندر چیرویه به سمت هندورابی نخواهیم داشت.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.