روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 33287
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 12 مرداد 1401 - 8:50 | | ارسال توسط :

بازنگری در اجرای طرح مزایده کلوپ داران

مهمترین درخواست کلوپ داران کیش بازنگری در اجرای طرح مزایده کلوپ داران بود که تعدادی از فعالان این عرصه به مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کردند.
بازنگری در اجرای طرح مزایده کلوپ داران

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مدیرعامل جامعه کلوپ داران کیش در نشست اعضای این جامعه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تخصص و تجربه فعالان حوزه تفریحات دریایی، گفت: ۲۳ کلوپ دریایی در کیش فعال است و مهارت، تجربه و تعهد مهمترین ویژگی فعالان این حوزه است.

علی اقتصاد با اشاره به اینکه کلوپ داران کیش سرمایه زیادی در این حوزه هزینه کرده اند، گفت: اگر درآمد کلوپ داران زیاد است هزینه‌های آنان نیز زیاد است.

وی تصریح کرد: تامین سوخت شناور‌های تفریحی یکی از مهمترین معضلات کلوپ داران است و با صبوری این مشکل را تحمل کرده اند.

مدیرعامل جامعه کلوپ داران کیش گفت: تفریحات دریایی یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری کیش است و باید تقویت شود.

اقتصاد افزود: باتوجه به رعایت موارد ایمنی در حوزه تفریحات دریایی باید از تجهیزات به روز و ایمن استفاده شود و تامین این تجهیزات در شرایط تحریم بسیار دشوار است.

وی تعامل سازنده سازمان منطقه آزاد و جامعه کلوپ داران را در توسعه تفریحات دریایی و رونق گردشگری موثر دانست و گفت: افزایش مدت قرارداد کلوپ‌های دریایی به امنیت شغلی فعالان این عرصه کمک می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با قدردانی از تلاش فعالان حوزه تفریحات دریایی و عذرخواهی برای ضعف‌های گذشته در این حوزه، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش با جدیت برای رفع مشکلات کلوپ داران از جمله تامین سوخت شناور‌های تفریحی تلاش می‌کند.

مهدی کشاورز گفت: اختصاص سهمیه سوخت باید از وزارت خانه پیگیری شود چرا که در این مدت با زیر مجموعه وزارت خانه به نتیجه نرسیدیم و باید با وزیر در این خصوص گفتگو کنیم.

وی درخصوص شرایط مزایده کلوپ‌های دریایی گفت: شهروند کیش بودن، داشتن سوابق اجرایی مطلوب، خوش حسابی، تخصص و مهارت از مهمترین شرایط واگذاری کلوپ‌های تفریحات دریایی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از فعالان حوزه تفریحات دریایی خواست پیشنهاد خود را در خصوص شرایط مزایده اعلام و پیشنهاد‌های سازمان منطقه آزاد کیش را نیز بررسی کنند و با هم فکری و تعامل شرایط مزایده را مشخص کنند.

مهدی کشاورز گفت: افرادی که در حال حاضر در کلوپ‌های دریایی فعالیت می‌کنند شرایط مزایده را احراز خواهند کرد و می‌توانند با آرامش خاطر به فعالیت خود ادامه دهند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.