روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19999
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 08 مرداد 1400 - 15:39 | | ارسال توسط :
رئیس کل دادگستری هرمزگان عنوان کرد؛

بازگشایی بخشی از آزاد راه بندرعباس-بندرلنگه با ورود دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری هرمزگان از بازگشایی بخشی از آزاد راه بندرعباس -بندرلنگه در منطقه برکه سفلین با ورود دستگاه قضایی این استان خبر داد.
بازگشایی بخشی از آزاد راه بندرعباس-بندرلنگه با ورود دستگاه قضایی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، علی صالحی اظهار داشت: با توجه به این مطلب که انسداد یکساله بخشی از آزاد راه بندرعباس -بندرلنگه در منطقه برکه سفلین، مشکلاتی را برای رانندگان وسائط نقلیه و اهالی این منطقه ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور پیگیری حقوق عامه، با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع و تعیین ضرب الأجل برای متولیان امر؛ خوشبختانه این محور مواصلاتی بازگشایی شد.

وی افزود: از سازمان مربوطه و پیمانکار این پروژه خواسته شده است به منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محور مواصلاتی به موازات بازگشایی آن اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در موارد متعدد با اخذ نظرات کارشناسی، در خصوص ترمیم محورهای مواصلاتی، پیگیری و مکاتبات لازم را با ادارات متولی انجام داده است که منجر به رفع نقاط حادثه خیز در مناطق مختلف استان هرمزگان شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.