روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48212
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 26 بهمن 1402 - 12:42 | | ارسال توسط :

بازگشت حدود ۵۰۰ میلیون تومان به مالباختگان فضای مجازی در کیش

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش از بازگشت حدود ۵۰۰ میلیون تومان مبالغ کلاهبرداری شده فضای مجازی به مالباختگان در یک هفته گذشته خبر داد.
بازگشت حدود ۵۰۰ میلیون تومان به مالباختگان فضای مجازی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرگرد محسن بابایی افزود: با دریافت شکایت از شهروندان در خصوص کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیرمجاز از حساب، با اقدامات و ردگیری کلاهبرداران، حساب‌های مقصد مسدود و با هماهنگی‌های قضایی، مبالغ کلاهبرداری شده به حساب شاکیان بازگشت داده شد.

وی گفت: با توجه به شیوه‌های مجرمانه، شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و از باز کردن پیام‌های حاوی لینک‌هایی در قالب ابلاغیه قضایی، ثبت نام سهام عدالت، پرداخت سود سهام عدالت خودداری کنند.

سرگرد بابایی گفت: شهروندان برای بارگیری و نصب نرم افزار‌های مالی و بانکی به سایت اصلی بانک‌ها مراجعه و از جستجو کردن برای یافتن آن در مرورگر‌ها و بارگیری و نصب در تلفن همراه خود از منابع نامعتبر خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و کاربران فضای مجازی می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را در پایگاه اینترنتی پلیس فتا به نشانی cyberpolice.gov.ir بخش گزارش‌های مردمی گزارش کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.