روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 28231
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 06 فروردین 1401 - 11:08 | | ارسال توسط :

بازگشت کیش به رنگ زرد کرونا

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به قرارگیری کیش در وضعیت رنگ زرد کرونایی، گفت: با توجه به ورود گردشگران نوروزی، تکمیل واکسیناسیون و افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار ضروری است.
بازگشت کیش به رنگ زرد کرونا

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر محمدرضا رضانیا با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده است، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ساکنان و گردشگران نباید فراموش شود.

وی گفت: افرادی که واکسیناسیون نوبت سوم خود را انجام داده اند، از مصونیت بیشتری در مقابل سویه اُمیکرون برخوردارند.

دکتر رضانیا تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین مردم کمرنگ شده و لازم است ساکنان و گردشگران نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی استفاده از ماسک، شستشوی دست و فاصله گذاری فیزیکی را در جزیره کیش ضروری برشمرد و گفت: ان شاالله با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بتوانیم ایام نوروز را به سلامت پشت سر بگذاریم.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش افزود: افراد دارای علائم سرماخوردگی و با منفی شدن نتیجه آزمایش اُمیکرون باید خود را مبتلا به ویروس بداند و تمامی دستورات مربوط به قرنطینه را رعایت کند تا زنجیره بیماری گسترش پیدا نکند.

دکتر رضانیا با اشاره به لزوم تسریع در واکسیناسیون گروه‌های سنی به خصوص رده سنی ۵ تا ۱۲ سال، افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون در کیش تاکنون ۵۸ هزار و ۸۳۰ نفر نوبت اول، ۵۲ هزار و ۷۹۵ نفر نوبت دوم، ۲۹ هزار و ۴۳۷ نفر نیز نوبت سوم را تزریق کرده اند.

وی افزود: براساس آمار تجمیعی واکسیناسیون ۱۴۱ هزار و ۶۲ نفر در جزیره کیش در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.