روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 37291
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 20 دی 1401 - 13:01 | | ارسال توسط :

برترین‌های جشنواره گوهر فاطمی در کیش تجلیل شدند

جشنواره گوهرفاطمی با معرفی ۲۶ نفر از برترین‌های بخش‌های مختلف در جزیره کیش به کار خود پایان داد.
برترین‌های جشنواره گوهر فاطمی در کیش تجلیل شدند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا ، فراخوان جشنواره از تیر در موضوعات شعر، نقاشی و فیلم کوتاه با محوریت عفاف و حجاب اعلام شد و ۵۶نفر از اعضای خانواده های فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش آثار خود را در قالب شعر، نقاشی و فیلم کوتاه با موضوع حجاب و عفاف به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

۲۶ نفر از این افراد به عنوان برترین از بین افراد شرکت کننده در رده های سنی زیر ۱۵ سال و بالای آن انتخاب شده و عصر دوشنبه در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) روز زن و مادر تجلیل شدند.

حجت الاسلام علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در این مراسم با قدردانی از زحمات کارکنان فرماندهی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش در برقراری نظم و امنیت جزیره کیش، گفت: عفاف و حجاب مصداق بارز عمل صالح است و این فریضه الهی بر مردان و زنان واجب است و عمل به آن موجب حفظ شخصیت زن ومرد و تحکیم خانواده‌ها می‌شود.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش نیز با قدردانی از کارکنان فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، امنیت کشور را مدیون تلاش‌ها و جانفشانی‌های دلاوران فراجا برشمرد و گفت: شخصیت والا و بی نظیر حضرت زهرا الگوی همه زنان و مردان جهان است و ارزنده‌ترین گوهری که ازآن بانوی بزرگ به ارث رسیده ست حجاب، عفت و پاکدامنی اوست.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش هم در این مراسم حضرت فاطمه زهرا (س) را مظهر انسان کامل بیان کرد وگفت: ویژگی‌های اخلاقی و ممتاز، آن حضرت را به شخصیتی بی مانند در جهان تبدیل کرده و می‌تواند درتمام زمینه‌های زندگی الگوی تمام انسان‌های زمین باشد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.