روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 23799
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 29 آبان 1400 - 15:42 | | ارسال توسط :

برخی دستگاه های کیش از خرید کالاهای غیرایرانی منع شدند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با صدور بخشنامه ای تمامی دستگاه ها و نهادهای زیر مجموعه این سازمان را از خرید کالاهای غیر ایرانی منع کرد.
برخی دستگاه های کیش از خرید کالاهای غیرایرانی منع شدند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، در راستای تحقق شعار “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” در سال ١۴٠٠ بخشنامه ای از سوی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به معاونان، مدیران شرکت ها و موسسات تابعه مبنی بر ممنوعیت خرید کالای خارجی برای مصارف اداری، صادر شد.

این دستورالعمل ویژه سازمان منطقه آزاد و شرکت ها و دستگاه های تابعه ای سازمان بوده و در صورت نیاز مبرم به کالای غیرایرانی، مجوز خرید، بعد از بررسی گزارش مربوط، فقط توسط شخص سرپرست سازمان صادر خواهد شد.

حمایت از تولید یکی از سیاست های دولت سیزدهم است که این مهم هم اکنون در دستور کار دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی مناطق آزاد است.

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است و سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان نماینده دولت ماموریت دارد این منطقه به محیطی امن، آرام و پاک، برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی آموزشی تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره‌گیری از فن آوری های نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس تبدیل شود.

ماموریت این سازمان بر اساس طرح جامع ۲۰ ساله مصوب ۱۳۷۲ آغاز شده و حضور سالانه حدود ۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی و سرمایه گذاران متعدد از نشانه های تحقق این طرح است.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.