روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 23572
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 23 آبان 1400 - 10:10 | | ارسال توسط :
مشاور رییس جمهوری:

برنامه کاری مهمترین ملاک ارزیابی مدیران مناطق آزاد است

مشاور رییس جمهوری و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی گفت: عملکرد مدیران مناطق آزاد بر اساس شاخص ها و استراتژی های کوتاه، بلند و میان مدت آنان ارزیابی می شود.
برنامه کاری مهمترین ملاک ارزیابی مدیران مناطق آزاد است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، سعید محمد عصر شنبه آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه ازاد کیش در خصوص شاخص ها و راهبرد های استراژی برای ارزیابی عملکرد مدیران، اظهار داشت: پس از تبیین شاخص ها و استراتژی ها در قالب برنامه ریزی های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت، عملکرد مدیران مناطق آزاد ارزیابی می شود.

وی با بیان این که مناطق آزاد کشور با هدف سرمایه گذاری، اشتغالزایی، ‌تولید و حل مسائل و مشکلات سرزمین اصلی تاسیس شدند، افزود: در چند سال گذشته با ارزیابی هایی که انجام شده است در این زمینه از کمترین شاخص ها برخوردار بودند.

محمد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب برای ایجاد تحول در مناطق آزاد، افزود: باید با استفاده از ظرفیت های موجود نسبت به اجرای طرح تحول در مناطق آزاد اقدام شود و با بهره گیری از شاخص ها، برنامه ریزی دقیق و دیپلماسی می توانیم  نوع عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار دهیم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از تکمیل سامانه شفافیت خبر داد و خاطر نشان کرد: سامانه شفافیت با هفت خدمت رونمایی شد و هم اکنون پس از تکمیل با ۱۶ خدمت در دسترس اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

منطقه آزاد کیش در آستانه ایجاد تحول اقتصادی

مشاور رییس جمهوری انتصاب محمدرضا نوایی لواسانی را به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش؛ تحولی بزرگ در حوزه سرمایه گذاری این منطقه اعلام کرد و گفت: این مدیر از سوابق ارزشمندی در عرصه های اقتصادی، سرمایه گذاری، اشتغالزایی و مگا پروژه ها دارند و سبب ایجاد تحول در بخش سرمایه گذاری کیش خواهد شد.

محمد در این مراسم با بیان این که در سفر گذشته مشکلات و موضوعاتی که از سوی عموم مردم جزیره مطرح شد مورد بررسی قرار گرفته و با برنامه ریزی های لازم در سفر آینده گزارشی جامع در راستای حل مشکلات بومیان و مردم این منطقه ارائه خواهیم کرد.

محمدرضا نوایی لواسانی مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش دارای مدرک دکتری است.

لواسانی، در سال ۲۰۱۵ توسط فدراسیون جهانی جوایز بین المللی(FAB)  به عنوان جوانترین رهبر کسب و کار انتخاب شد.

از مهمترین سوابق کاری وی می توان به رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری رویای روز کیش، مشاور معاون رییس جمهور در بنیاد شهید، مدیر عامل هولدینگ دیدار ایرانیان (کارگزار اصلی شهرداری تهران)، رییس هیات مدیره شرکت لیزینگ دی و عضو هیات مدیره شرکت نوسازان شهر تهران اشاره کرد.

پیش از وی، جعفر آهنگران از اسفند ۱۳۹۹ مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشت.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.