روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 32892
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 31 تیر 1401 - 12:05 | | ارسال توسط :

برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌ها برای توسعه اقتصادی کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: نگاهم به کیش فراملی و بین‌المللی است و برگزاری بسیاری از برنامه‌ها و جشنواره‌ها به ویژه در آستانه جام جهانی به توسعه اقتصادی کیش کمک می‌کنند.
برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌ها برای توسعه اقتصادی کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مهدی کشاورز گفت: با سرمایه‌گذاران صادق هستیم و اگر خلاف این دیده شد حتماً سرمایه گذاران اعلام کنند و قول می‌دهیم که در موعد مقرر به تمام وعده‌هایی که داده ایم عمل کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های جزیره کیش در حوزه گردشگری گفت: با وجود ۴۳ کیلومتر ساحل هنوز گردشگری دریا در کیش رونق زیادی ندارد و نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

مهدی کشاورز درخصوص شرکت هواپیمایی کیش هم گفت: بیش از دو سال است این شرکت در اختیار سازمان منطقه آزاد کیش نیست در این حوزه مذاکرات زیادی انجام شده است یا شرکت هواپیمایی کیش را به سازمان منطقه آزاد کیش برگردانید یا بدهی‌ها را پرداخت کنید و یا مدیریت آن را به سازمان منطقه آزاد کیش بازگردانید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به واگذاری اشتباه شرکت آب و برق کیش به بخش خصوصی هم اشاره کرد و گفت: توزیع و انتقال آب و برق زیر نظر حاکمیت است و باید به سازمان منطقه آزاد کیش بازگردد.

کشاورز به ظرفیت سوارکاری جزیره کیش هم اشاره کرده کرد و گفت: اگر سرمایه گذاری در این حوزه طرح دارد سازمان منطقه آزاد کیش استقبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کرونا ضربه زیادی به گردشگری جزیره کیش زد گفت: زلزله‌های اخیر هم موجب شد مسافر کمتری به جزیره کیش سفر کند که البته باید گفت این زلزله‌ها خسارتی در کیش ایجاد نکرد.

کشاورز از رسانه‌ها خواست اخبار نادرست را منتشر نکنند و با نقد دلسوزانه و با انتشار اخبار امید بخش به توسعه کیش کمک کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش متولی درمان نیست و در این حوزه بودجه هم ندارد تامین اجتماعی با ۳۹ هزار و ۱۰۰ بیمه شده و درآمد ۳۵ میلیارد تومانی در ماه باید به بیمه شدگان خدمات ارائه دهد و اینکه می‌گویند بیمارستان کیش دولتی است حرف نادرستی است چراکه بیمارستان دولتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اداره می‌شود و کادر درمانی بیمارستان را دانشگاه علوم پزشکی باید تامین کند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.