روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 49016
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 24 اسفند 1402 - 11:39 | | ارسال توسط :

برگزاری مراسم تحویل سال ۱۴۰۳ در جوار مزار شهدای گمنام کیش

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش از برگزاری مراسم تحویل سال نو در جوار مزار مطهر شهدای گمنام و اسکله تفریحی کیش خبر داد.
برگزاری مراسم تحویل سال ۱۴۰۳ در جوار مزار شهدای گمنام کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صدوسیما، سید علیرضا فاطمیان پور در دومین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی نوروز ۱۴۰۳ گفت: ستاد نوروزی کیش از امروز آماده پذیرش گردشگران نوروزی است.

وی با اشاره به تقارن ماه رمضان و عید نوروز گفت: برنامه‌های امسال با دو رویکرد فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود تا گردشگران از فضای فرهنگی و معنوی کیش نیز بهره مند شوند.

وی با اشاره به لحظه تحویل سال نو در ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه چهارشنبه اول فروردین، گفت: ساکنان و گردشگران می توانند از ساعاتی قبل از تحویل سال نو، با عطرافشانی و قرائت فاتحه در جوار مزار مطهر شهدای گمنام در مسجد امام حسن، به استقبال سال نو بروند.

فاطمیان پور افزود: مراسم دیگری با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در اسکله تفریحی کیش نیز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی جزیره برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی، افزود: ایجاد لحظاتی شاد و تجربه‌ای به یادماندنی برای مردم در آغاز سال نو و بهار قرآن مهمترین هدف سازمان منطقه آزاد کیش است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.