روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 31068
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 11 خرداد 1401 - 15:48 | | ارسال توسط :

برگزاری کارگاه تخصصی حوزه بادبانی در کیش

کاپیتان ارشد کمیته آموزش فدراسیون قایقرانی، کارگاه تخصصی حوزه بادبانی برای مدیران و مربیان این رشته را در جزیره کیش برگزار می‌کند.
برگزاری کارگاه تخصصی حوزه بادبانی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، پس از دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی و نائب‌رئیس کنفدراسیون سیلینگ آسیا مقرر شد همکاری‌های مشترکی بین فدراسیون ایران و کنفدراسیون بادبانی آسیا انجام شود، اما به دلیل شیوع کرونا این اقدامات به تاخیر افتاد.

در اولین همکاری تیم آپتمیست ایران با ترکیب ۲ قایقران و یک مربی به مسابقات بین‌المللی پاکستان اعزام شدند و در مرحله بعد کاپیتان ارشد نائب رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا به ایران سفر خواهد کرد.

نائب‌رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا در این سفر با مسئولین فدراسیون دیدار می‌کند و بازدیدی از اماکن و تجهیزات بادبانی ایران خواهد داشت.

عبدالرحمان ارشد ۲۱ خرداد در یک سفر ۵ روزه به ایران سفر می‌کند و در این سفر در راستای توسعه بادبانی ایران برنامه‌هایی خواهد داشت.

این سفر آغاز راهی برای توسعه همکاری‌های کنفدراسیون بادبانی آسیا و فدراسیون قایقرانی ایران در راستای توسعه رشته بادبانی در ایران است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.