روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 21841
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 30 شهریور 1400 - 16:40 | | ارسال توسط :

برگزاری ۳۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در کیش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش از اجرای ۳۰ برنامه با شعار محوری ما مقتدریم در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در کیش خبر داد.
برگزاری ۳۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ محمد میرزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا‌ی والا مقام هشت سال دفاع مقدس و امام شهداء ، دفاع از اسلام و مظلوم را از جنبه‌های مقدس این حماسه بزرگ تاریخی برشمرد.

وی با اشاره به حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس، این دوران را به مانند گنجینه‌ای ارزشمند برای نسل‌های آینده برشمرد.

سرهنگ محمد میرزاده گفت: حضرت امام خمینی (ره) به پشتوانه نیرو‌های مخلص و انقلابی و اقشار مردم درست در زمانی که تمامی کشور‌های دنیا در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کرده بودند، توانست بر جبهه باطل پیروز شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش گفت: همایش فرماندهان و تجلیل از ایثارگران، غبارروبی مزار مطهرشهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه عکس، مسابقات فرهنگی و ورزشی و بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کیش است.

مدیرامور فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش نیز عطر افشانی مزار شهدای گمنام، برپایی نگارخانه هفته دفاع مقدس در مبادی ورودی و خروجی کیش، تولید ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در بخش‌های رادیویی و تلویزیونی با همکاری صداوسیمای مرکز کیش، برگزاری مسابقات کتابخوانی، با عنوان نامه‌ای به شهید توسط امور فرهنگی فرهنگسرا‌های کیش را در  هفته دفاع مقدس برگزار می کند.

وی افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس، اکران فیلم نفوذی با حضور عوامل فیلم، همایش نقش بانوان در دفاع مقدس، اجرای تئاتر، اجرای برنامه شب آوا‌های ماندگار دفاع مقدس و شب خاطره گویی و ویژه برنامه سالروز شکست حصر آبادان را از دیگر برنامه‌های این هفته در کیش برشمرد.

اردلان افزود: تجلیل از یادگاران و نقش آفرینان دوران دفاع مقدس و اجرای نمایش خیابانی توسط هنرمندان کیش نیز از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کیش است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.