روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12200
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 17 دی 1399 - 10:06 | | ارسال توسط :
نماینده سابق مجلس:

«بزرگان» از لاریجانی دعوت کنند، کاندیدای ۱۴۰۰ می‌شود

یک نماینده سابق مجلس گفت: در صورت اینکه بزرگان و دلسوزان نظام از لاریجانی برای حضور در انتخابات درخواستی داشته باشند، او برخلاف میل باطنی‌اش، کاندیدا خواهد شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،کمال‌الدین پیرموذن ، با اشاره به احتمال حضور علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: با توجه به شرایط جهانی و به خصوص با عنایت به شناختی که از لاریجانی دارم و همچنین گفت‌وگوهایی که در این چند سال به‌طور پراکنده در این زمینه با وی داشته‌ام، در صورت اینکه گروه‌های مرجع، بزرگان مذهبی، ملت و دلسوزان نظام و کیان انقلاب از او برای حضور در این امر فوق‌العاده مشکل و خطیر درخواستی داشته باشند، برخلاف میل باطنی‌اش، بخاطر منافع ملت وارد انتخابات خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که لاریجانی چه ویژگی و شایستگی به‌خصوصی دارد تا در انتخابات حاضر شود، گفت: به نظرم او هم از لحاظ فردی شایستگی لازم را دارد و هم شناخت کافی از ظرفیت‌های کشور در او دیده می‌شود. البته باید تاکید کنم که لاریجانی در راستای پاسخ‌دادن به مطالبات اصلی مردم و چنانچه دعوتی از او انجام شود و مورد حمایت جناح‌های کشور قرار گیرد، آن وقت، کاندیداتوری را خواهد پذیرفت.

پیرموذن در پاسخ به این پرسش که آیا تحرکات اطرافیان لاریجانی در ماه‌های اخیر برای آماده‌سازی فضای سیاسی جهت حضور رییس سابق مجلس در انتخابات است، اظهار کرد: وظیفه اطرافیان راستین او، این است که محترمانه همه افراد پرنفوذ جناح‌های سیاسی چپ و راست را هم برای دعوت از وی جهت کاندیداتوری و هم تبیین ضرورت این حضور در مقطع فعلی انجام دهند.

این نماینده سابق مجلس تصریح کرد: همچنین لازم است نزدیکان او تلاش‌ها برای جلب آرای مردمی را با پرهیز از دافعه و خودحق‌پنداری و صاحب‌خانه‌پنداشتن خود، به صورت جدی و به نحو مطلوب، و توجه به خواسته‌های ملت انجام دهند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.