روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 10359
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 08 آذر 1399 - 7:01 | | ارسال توسط :
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

بسیج تنها یک ارگان یا نهاد نظامی نیست، بسیج یک تفکر است

مدیرعامل سازمان منطقه آزادد کیش در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با تقدیر از تلاش های نیروهای بسیج و سپاه کیش در مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: بسیج یک تفکر است نه فقط یک ارگان یا نهاد نظامی .

مدیرعامل سازمان منطقه آزادد کیش در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با تقدیر از تلاش های نیروهای بسیج و سپاه کیش در مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: بسیج یک تفکر است نه فقط یک ارگان یا نهاد نظامی .

به گزارش روزنامه اخبار کیش، غلامحسین مظفری با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گرامی داشت ۵ آذر را فرصتی برای تقدیر از تلاش های بسیجیان و فعالان این عرصه برشمرد و اظهار کرد: افتخار بسیاری از اما این است که بسیجی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیج می تواند نقطه شروع برای ورود به عرصه های مدیریتی باشد افزود: برخی از ما اولین تجربه مدیریتی خود را از بسیج شروع کردیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه از دوران جنگ همواره به عنوان یک دوران و تجربه تلخ یاد می شود اما همین دوران زمانی که با روحیه و تفکر بسیجی تلفیق شد تحول بزرگی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در تمام ارتش های دنیا پس از در دوران جنگ و پس از آن برای از بین بردن آثار سوء جنگ و افسردگی هایی که گریبانگیر نیروهای ارتش می شود از روانشناسان استفاده می کنند اما روحیه و تفکر بسیجی با ساختارهای متفاوت نسبت به دیگر جنگ ها شاهد شادابی و روحیه مبارزه طلبی و آرامش در میان سربازان و ارتش و دیگر نیروهای دفاع مقدس بودیم.

مظفری تصریح کرد: بسیج یک تفکر است نه یک ارگان و نهاد نظامی و در همه عرصه ها که کشور و مردم به حضور بسیج نیاز دارند وارد شده و کمک کرده اند.

وی ادامه داد: این ساختار متفاوت و تفکر بسیجی برآمده از باورها و ارزش های دینی ماست که تلفیق بسیار خوبی ایجاد کرده و ما در دوران جنگ که تمامی شرق و غرب در برابر ما ایستاده بودند با بهره گیری از این باورها و تفکر توانستیم پیروز میدان باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: تجربه نشان داده است که اگر ایمان و اخلاص باشد و مردم این حس را داشته باشند که کار را برای خودشان و کشورشان انجام می دهند فضای خوبی ایجاد می شود و ما این حس خوب را تجربه کرده ایم.

وی با اشاره به کنترل ویروس کرونا در موج های اول و دوم و سوم در جزیره کیش افزود: کیش اولین شهری است که با استفاده از ظرفیت بسیج توانست به سرعت شیوع ویروس کرونا را کنترل کرده و با ایجاد ۸ قرارگاه در ۸ محور و محله توسط بسیج و کنترل نقاهتگاه ها و تامین نیازهای بیماران و افرادی که در قرنطینه به سر می بردند بر مشکلات غلبه کرده و شرایط را کنترل کند.

مظفری با بیان اینکه هنوز هم در ادامه این مسیر نیازمند همکاری بسیج هستیم خاطر نشان کرد: کیش هم اکنون در وضعیت زرد است و با این وضعیت فعالیت های اقتصادی ما ادامه خواهد داشت اگر چه برخی اصرار دارند که کیش در شرایط خطر و قرمز به سر می برد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در این نشست با اشاره ساماندهی افراد تحت پوشش کمیته امداد بر توانمندسازی و ایجاد منابع درآمدی برای این افراد خبرداد و گفت: امیدواریم تا ۲۲ بهمن این اتفاق صورت گرفته و از محل کنونی کمیته امداد به عنوان محل و مکانی برای ارائه خدمات و تولیدات افرادی که در تحت پوشش قرار داشتند استفاده شود.

گفتنی است؛ هم اکنون ۶۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جزیره کیش قرار دارند.

بسیج در خط مقدم عرصه های خدمت 

سرهنگ شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز در این نشست با تقدیر از حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سپاه کیش به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج خانه شماست و خدا را شکر که این جمع همه بسیجی هستند.

وی افزود: بسیج یادگار معمار کبیر انقلاب است و همواره در تمامی عرصه ها از دفاع تا سازندگی و کمک به مردم در حوادث و بحران ها حضور فعال داشته و دارد.

فرمانده سپاه کیش رمز ماندگاری بسیج را مردمی بودن، ولایی بودن، اخلاص و ایمان و تفکر بسیجی برشمرد و افزود: حضور رزمی و مبارزه تنها درصد پایینی از فعالیت های بسیج را تشکیل می دهد و بسیج با ۱۴ قشر متشکل از نیروهای مخلص و مردمی از دانش اموزی، دانشجویی، اساتید، پزشکی، مهندسی و … در تمامی عرصه ها حضور فعال دارد.

وی با تقدیر از همراهی و همدلی مسئولان در جزیره کیش که در تمامی کشور بی نظیر است افزود: این همدلی و همراهی می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات در کیش باشد.

کناری با ارائه گزارشی از عملکرد نیروهای بسیج از ابتدای شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: از ابتدای کرونا تاکنون با تشکیل ستاد کرونا بسیج کیش بیش از ۱۰۰ هزار سرکشی از قرنطینه های خانگی، ۱۵ هزار خرید مایحتاج خانگی و خدمات اداری برای افراد در قرنطینه داشته و بیش از ۴ هزار بسته معیشتی با کمک خیرین تهیه و در میان اقشار آسیب پذیر توزیع کرده است.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.