روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37151
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 14 دی 1401 - 14:23 | | ارسال توسط :
در حاشیه جلسه هیات دولت؛

بهادری‌جهرمی: بحث برای جابجایی وزیر اقتصاد مطرح نیست

سخنگوی دولت گفت: در مورد وزیر اقتصاد هیچگونه بحثی برای جابجایی مطرح نیست و هیچ برنامه‌ای در این زمینه وجود ندارد.
بهادری‌جهرمی: بحث برای جابجایی وزیر اقتصاد مطرح نیست

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در مورد وزیر اقتصاد هیچگونه بحثی برای جابجایی مطرح نیست و هیچ برنامه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای توسعه ناوگان امداد و نجات هلال احمر، هیات دولت تصویب کرد که هزار شاسی ماشین آلات بدون پرداخت حقوق گمرکی وارد شود و از آنجا که امکان تولید دستگاههای مورد نیاز و آمبولانس در کشور وجود دارد، مقرر شد واردات آن به شکل خودروی کامل نباشد بلکه در داخل کشور مونتاژ و تجهیز شود.

سخنگوی دولت افزود: با درخواست وزارت راه و شهرسازی و در راستای سرعت بخشی به طرح ملی مسکن، با تصویب اساس‌نامه شهر جدید مهرگان در قزوین موافقت شد.

بهادری جهرمی ادامه داد: با توجه به خسارات ناشی از برف و یخبندان در زمستان سال گذشته و اعتبارات مورد نیاز برای مقابله با آفات، هیات وزیرات منابعی را برای این حوزه ها اختصاص داد تا از طریق سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گیرد.

وی از موافقت هیات وزیران با لایحه یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه دولت عضو در سازمان همکاری شانگهای خبر داد  و افزود: این لایحه با قید دو فوریت به آخرین مرحله از فرآیند عضویت تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.