روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 8573
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 21 مهر 1399 - 7:25 | | ارسال توسط :

بهترین راهکار بهبود وضعیت کشور مردمی کردن اقتصاد است

نماینده مردم مریوان در مجلس گفت: بهترین راهکار برای بهبود وضعیت کنونی اقتصاد کشور مردمی کردن اقتصاد است و امور اقتصادی باید به مردم سپرده شود.
بهترین راهکار بهبود وضعیت کشور مردمی کردن اقتصاد است

نماینده مردم مریوان در مجلس گفت: بهترین راهکار برای بهبود وضعیت کنونی اقتصاد کشور مردمی کردن اقتصاد است و امور اقتصادی باید به مردم سپرده شود.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از فارس، شیوا قاسمی پور نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی، گفت: بهترین کار برای بهبود وضعیت اقتصادی کنونی کشور مردمی کردن اقتصاد است و باید امور اقتصادی به مردم سپرده شود.

وی افزود: دولت باید از تصدی‌گری در حوزه اقتصاد دست بکشد و ضمن واگذاری امور این بخش به مردم تنها به وظایف نظارتی و حاکمیتی خود عمل کند.

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تصدی‌گری دولت در حوزه اقتصاد خود عاملی برای ایجاد فساد و رانت می‌شود و دولت باید خود را از عرصه اقتصادی کنار بکشد.

قاسمی پور خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما در حوزه بازار عدم وجود یک مبنا و معیار مشخص برای قیمت‌گذاری کالاها و عدم نظارت بر این حوزه است.

وی افزود: امروز وضعیت به گونه‌ای شده که یک کالا در چند مرکز فروش با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسد و هیچ کس هم با آنها برخوردی ندارد.

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات موجود عدم هزینه درست ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی است که به جای این که برای تأمین کالاهای اساسی هزینه شود، خود به عامل فساد تبدیل شد.

قاسمی پور خاطرنشان کرد: با وجود تخصیص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی به دلیل عدم نظارت بر زنجیره توزیع، کالاهای اساسی گران به دست مردم رسید و امروز هم مواد غذایی و بهداشتی از لیست کالاهای اساسی حذف شده است.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : فارس
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.