روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 38917
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 20 اسفند 1401 - 12:12 | | ارسال توسط :
با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

بهره‌برداری از ۷۲ طرح‌ عمرانی راه و شهرسازی در هرمزگان آغاز شد

بهره‌برداری از ۷۲ طرح‌ عمرانی حوزه راه و شهرسازی هرمزگان امروز شنبه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، مهدی دوستی استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی آغاز شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در حاشیه افتتاح ۲۵ کیلومتر کریدور نوار ساحلی جنوب کشور در محدوده بندرخمیر به بندرلنگه افزود: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۶ هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان هزینه شده است که امیدواریم پیشرفت و توسعه هرمزگان را درپی داشته باشد.

عباس کمالی افزود: امروز بهره‌برداری از ۲۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور در محدوده بندرخمیر به بندرلنگه و آغاز عملیات اجرایی بزرگراه کهورستان لار در استان هرمزگان به ارزش ‏۱۱ هزار میلیارد ریال انجام شد.

وی بیان کرد: افتتاح ۹۰۰ واحد مسکونی به ارزش یکهزار و ۱۶۷ میلیارد ریال و بهره‌برداری از ۳۳ طرح راهداری و راه های روستایی هرمزگان با اعتبار ۶ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های این روز است که به دست وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اظهار کرد: بهره‌برداری از ۱۰ طرح بندری و دریایی به ارزش چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برنامه دیگر مهرداد بذرپاش در سفر یک روزه به هرمزگان است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.