روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19854
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 04 مرداد 1400 - 14:20 | | ارسال توسط :

بهره برداری از ۴ طرح تولیدی در جزیره کیش

در آئین هفتمین و آخرین مرحله افتتاح پروژه‌های مناطق آزاد کشور ۴ طرح تولیدی در جزیره کیش با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، هفتمین رویداد افتتاح طرحهای مناطق آزاد کیش، قشم، ارس به میزبانی کیش برگزار شد و با دستور رئیس جمهور طرح‌های این مناطق به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها که با سرمایه گذارای ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی به میزان ۸۱۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و ۸۸۴ هزار دلار سرمایه گذاری ارزی احداث شده زمینه ساز اشتغال ۷۸ نفر به صورت مستقیم و ۲۹۵ نفر به صورت غیر مستقیم است.


شرکت اکسیر کیش با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای ۲۰ نفر و غیر مستقیم ۱۵۰ نفر با ظرفیت تولید سالانه سه میلیون عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در زمینه عطریات و افشانه در منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کند.


شرکت شداکیش با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای ۲۶ نفر و غیر مستقیم ۵۰ نفر با ظرفیت تولید سالانه ۲ میلیون عدد شامپو، یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ژل بهداشتی بانوان و آقایان و ۴۰۰ هزار عدد لوازم شوینده و ضد عفونی کننده و افشانه بوده که برای اجرای آن ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.


شرکت وسیم کیش هم با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای هفت نفر و غیر مستقیم ۵۰ نفر با ظرفیت مونتاژ سالانه ۲۱ هزار عدد لامپ LED و ۴۰ هزار عدد مونتاز ماژول برد LED در منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کند.


برای طرح توسعه شرکت ایتال ان جی گروپ کیش نیز سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و ۸۸۴ هزار دلار سرمایه گذاری شده که ظرفیت تولید سالانه آن یک میلیون ۸۰۰ هزار تیوب و یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته انواع نرم کننده، رنگ مو، شامپو و واکس مو است و پس از افتتاح در این مرحله ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۴۵ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول بکار خواهند شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.