روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 35833
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 22 آبان 1401 - 17:29 | | ارسال توسط :
دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور:

به دنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران هستیم

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، از سرمایه گذاران به عنوان فرماندهان اقتصاد مقاومتی در کشور نام برد و گفت: بدنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران در مناطق آزاد کشور هستیم.
به دنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران هستیم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،حجت الله عبدالملکی در جمع فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و اعضای شورای هماهنگی و همکاری اقتصادی مناطق آزاد کشور؛ رکن اصلی اقتصاد مقاومتی را تولید دانست و گفت: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان، ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستند. ضروری است مشکلات اساسی سرمایه گذاران در این مناطق را شناسایی کنیم و با پیگیری های مستمر بدنبال رفع هرچه سریع تر این موانع باشیم.

عبدالملکی افزود: ضروری است تمام مشوق ها و مزیت هایی که به موجب قوانین اولیه مناطق آزاد آمده است و توسط قوانین بعدی نقض شده اند شناسایی و از طریق مجاری قانونی به این مناطق بازگردانده شود.

وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد می توانند موتور محرک اقتصاد کشور باشند، اظهار داشت: با توجه به همراهی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، باید تلاش کنیم با همکاری هم، مناطق آزاد را به مقاصد اصلی سرمایه گذاری تبدیل کنیم و از این ظرفیت برای بهبود شرایط فعلی مناطق آزاد استفاده نماییم.

در این نشست هریک از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مناطق آزاد کشور در خصوص موانع و مشکلات موجود در این مناطق موضوعاتی را مطرح و جهت رفع این موانع پیشنهاداتی اراده دادند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.