روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 22396
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 17 مهر 1400 - 17:54 | | ارسال توسط :
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

بودجه سازمان منطقه آزاد کیش برای خرید تجهیزات پایش تصویری اصلاح می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ایجاد پایش تصویری در این جزیره برای ارتقای سطح امنیت و تحقق بخشی از برنامه جامع کیش و شهر هوشمند در دستور کار بوده و برای خرید تجهیزات آن برخی اصلاحات در بودجه این سازمان انجام می شود.
بودجه سازمان منطقه آزاد کیش برای خرید تجهیزات پایش تصویری اصلاح می شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، جعفر آهنگران روز روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در جزیره به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت طرح ایجاد پایش تصویری در کیش اظهار داشت: این مهم در در شورای تامین جزیره به نتیجه رسیده و مقدمات آن نیز انجام شده و به زودی شاهد ایجاد این امکان در جزیره خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در این راستان ورودی بندرگاه جزیره به دستگاه ایکس ری خودروهای سبک تجهیز شده و دستگاه ایکس ری خودروهای سنگین نیز به زودی خریداری می شود.

آهنگران افزود: با همکاری و همیاری کیشوندان با پلیس سبب تحقق یافتن پایداری امنیت در جامعه شده و ماموران انتظامی جزیره تمام مشکلات را با سر پنجه تدبیر و با همراهی مردم، با کمترین هزینه حل و فصل می کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی کیش به دنبال امنیت پایدار است، امنیت پایدار وقتی محقق می شود که مردم در امنیت مشارکت داشته باشند یادآور شد: معتقدم این جزیره می تواند الگوی مناسبی برای جایگاه و اهمیت نیروی انتظامی باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تامین امنیت جزیره با زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی را از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی در این منطقه اعلام کرد و گفت: ایجاد امنیت اخلاقی جامعه با حضور فعالانه در بیابان های سوزان کویر، اقلیم سرد و استخوان سوز دامنه های البرز و زاکرس ادامه دارد.

وی از فعالان اقتصادی، نهادهای سرمایه گذاری و کار آفرینان که همیشه یار و مددکار نهادهای نیروهای انتظامی هستند خواست، سازمان منطقه آزاد کیش را در فراهم کردن امکانات و تجهیزات اعمال قانون و مقررات همراهی کنند.

آهنگران اظهار داشت: سازمان همواره در کنار نیروهای انتظامی و سایر نهادهای اطلاعاتی، قضایی، نظامی و امنیتی خواهد ماند و از این که جزیره برخوردار از اوج همراهی، همگرایی و همبستگی در سطوح مختلف است قدردانی کرد.

همزمان با هفته نیروی انتظامی ۶۰ برنامه در کیش اجرا می شود

فرمانده انتظامی ویژه و دریابانی ‌کیش نیز در این آیین گفت: همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ۶۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در این جزیره از سوی تمامی رده های این فرماندهی انجام می شود.

سرهنگ علی اصغر جمالی اظهار داشت: این برنامه ها از امروز ۱۷ تا ۲۳ مهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و سایر ادارات و نهادها با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار برگزار می شود.
وی اضافه کرد: ابتدا تقدیر و تشکر داریم از حضور و مشارکت همه مسوولان و آحاد جامعه که نیروی انتظامی را در طول سال برای بر قراری امنیت همراهی می کنند و باعث پایداری امنیت هستند.
سرهنگ جمالی یادآور شد: رضایت مندی از پلیس باعث شعف ما بوده و شعار هفته پلیس هوشمند امنیت پایدار برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب  است و تحقق آن با حمایت تمامی ارگان ها و نهادها باعث اقتدار مردم خواهد شد.
وی افزود: پلیس هوشمند با صحت و دقت بالایی ماموریت های خود را انجام می دهد که اکنون هوشمندی در استفاده از تجهیزات نوین بوده که توسعه این مهم در دستور کار نیروی انتظامی است و انتطار می رود سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این راستا حمایت های خود را تداوم ببخشد.
وی افزود:  ایجاد پایش تصویری یکی از برنامه های مهم فرماندهی انتظامی ویزه جزیره کیش در راستای پلیس هوشمند بوده که با همکاری سازمان منطقه آزاد در حال پیگیری است.
۱۳ تا ۱۷ مهر هفته نیروی انتظامی است که امسال به دلیل تقارن این ایام با عزاداری اربعین حسینی از ۱۷ تا ۲۳ مهر برگزار می شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.