روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 28203
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 05 فروردین 1401 - 11:36 | | ارسال توسط :

بیش از ۱۷۵ هزار متر مربع فضا برای اسکان مسافران نوروزی در کیش آماده شد

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: بیش از ۱۷۵ هزار متر مربع فضا در قالب کمپ های اسکان نوروزی و کمپ های ویژه شرایط بحرانی برای ارایه خدمات به مسافران این جزیره آماده شده است.
بیش از ۱۷۵ هزار متر مربع فضا برای اسکان مسافران نوروزی در کیش آماده شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، محسن نظر پور بروز جمعه در یک گفت و گوی خبری با اشاره به تمهیدات این شرکت برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی اظهار داشت: علاوه بر زیبا سازی فضای شهری ، کمپ خانوادگی در فضایی به وسعت ۱۵۰ هزار متر مربع با ظرفیت نصب ۳۲۰۰ چادر اماده شده است. کمپ ایثارگران نیز در فضایی به وسعت ۲۳۰۰ متر مربع و امکان نصب ۱۰۰ چادر و کمپ مجردی نیز با ظرفیت ۳۰۰ چادر برای میزبانی از هموطنان آماده شده است.

وی افزود : برای رفاه حال مسافران نیز کمپ بحران در فضای نمایشگاهی کیش به وسعت ۲۱ هزار متر مربع آماده شده تا گردشگران در صورت بروز شرایط بحرانی از جمله بارندگی و طوفان با مشکل مواجه نشوند.

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش اطلاع رسانی گسترده در فضاهای عمومی و استفاده از بنرهای راهنما و اطلاع رسانی را عامل مناسبی در تسهیل تردد مسافران و استفاده از امکانات شهری به ویژه کمپ های اسکان اعلا اضافه کرد: با نظارت گسترده روزانه بر خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی ، بازارهای میوه و تره بار و فروش ماهی،خدمات شهری از جمله فضای سبز وجمع آوری و تفکیک پسمانده تلاش می شود کیفیت خدمات ارتقاء یافته و رضایتمندی گردشگران تامین شود.

وی با اشاره به تهیه کتابچه های الکترونیکی راهنمای گردشگری کیش با هدف دسترسی مسافران به اطلاعات ضروری اماکن و تفریحات و جاذبه های گردشگری کیش اظهار داشت: سامانه ۱۳۳ باهدف ارائه تمامی اطلاعات ضروری برای گردشگران کیش راه اندازی شده است .

وی با تقدیر از زحمات پلیس راهور در جهت حفظ فرهنگ ترافیکی کیش گفت: تعامل خوب پلیس راهور با شرکت عمران، آب و خدمات سبب شد تا فضای ترافیکی مطلوب تری برای تردد ایمن و روان ساکنان و گردشگران در نقاط شهری ایجاد شود.

نظرپور به امکانات مناسب ورزشی و ظرفیت های جزیره کیش برای تبدیل شدن به پایگاه و مرکز مسابقات بین المللی ورزشی اشاره و تصریح کرد: اسفند امسال چندین مسابقه بین المللی در رشته های مختلف از جمله بدنسازی قهرمانی آسیا ، فوتبال قطع عضو غرب آسیا و مسابقات فوتبال ناشنوایان در کیش برگزار شد که نشان دهنده ظرفیت بالای این جزیره برای میزبانی از تیم ها ی بین المللی است.    

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.