روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 48424
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 05 اسفند 1402 - 16:12 | | ارسال توسط :

تازه‌های نشر ۳۰۰ ناشر کشور در نمایشگاه کتاب کیش

چهارمین دوره نمایشگاه کتاب کیش با ارائه بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب از ۳۰۰ ناشر برگزیده کشور در جزیره کیش عصر امروز افتتاح می‌شود.
تازه‌های نشر ۳۰۰ ناشر کشور در نمایشگاه کتاب کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با بهره‌گیری از ظرفیت ناشران و انجمن‌های تخصصی نشر سراسر کشور از امروز تا ۱۱ اسفند در نمایشگاه بین المللی کیش دایر می شود.

در این رویداد بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب در حوزه‌های کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان، کمک آموزشی، زبان، دانشگاهی و دیجیتال به بازدید کنندگان عرضه خواهد شد.

ارائه تخفیف ۵۰ درصدی خرید کتاب برای ساکنان تا سقف ۴۰۰ هزار تومان و برای خرید بیش از سقف ۴۰۰ هزار تومان، تخفیف ۵ درصدی از ویژگی های این نمایشگاه است.

بازدیدکنندگان برای برخورداری از این تسهیلات کارت کیشوندی یا کارت ملی را همراه داشته باشند.

چهارمین نمایشگاه کتاب کیش با فروش متمرکز برپا می شود و مراجعه کنندگان کتاب‌های خود را انتخاب و در یک صندوق واحد، هزینه آن را پرداخت می‌کنند.

سرویس حمل و نقل عمومی رایگان از چهار منطقه سفین مقابل خاتم الانبیا، مقابل پارس خلیج، شهرک نوبنیاد میدان بهارستان و شهرک صدف مقابل مسجد امام حسن مجتبی (ع) در ساعت های ۱۸ و ۱۹ آماده جابه جایی علاقمندان به نمایشگاه هستند و در ساعت ۲۱ و ۲۲ نیز مراجعه کنندگان را از نمایشگاه به ایستگاه های مبدا منتقل می کنند.

این رویداد همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.