روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 11812
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی, ویژه تاریخ انتشار : 10 دی 1399 - 11:44 | | ارسال توسط :
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش:

تامین مسکن بومیان یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بومیان در اولویت نخست تامین مسکن در جزیره کیش قرار گرفتند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،‌ علی مقدس زاده گفت:  تقریبا بیش از یک سال است که یکی از دغدغه‌های اصلی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش موضوع تامین مسکن بومیان است. بر همین اساس از ما خواسته شد که با استفاده از ظرفیت‌های قانونی سازمان، این مسئله را مرتفع کنیم.

وی افزود: ما بومیان کیش ر ا صاحبان اصلی و از سرمایه‌های کیش می‌دانیم و به همین دلیل آنها در اولویت نخست تامین مسکن قرار گرفتند.

مقدس زاده با اشاره به تفاهم‌نامه منعقدشده با بنیاد مستضعفان در این خصوص اظهار داشت: بنا شد زمین و پروانه ساخت با سازمان و اجرا و تامین مصالح توسط بنیاد انجام شود. نکته برجسته در این همکاری مشترک این است که نه بنیاد و نه سازمان هیچکدام انتفاع مالی از این پروژه نخواهند برد. بر همین اساس این پروژه با همکاری مشترک شرکت پایا سامان پارس انجام خواهد شد.

مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان نیز  در خصوص زمان بندی اجرای این طرح گفت: طبق برنامه زمان بندی شده مجموعه در مدت دوسال ساخته خواهدشد که از زمان تحویل زمین، طراحی نقشه ها در مدت کوتاهی تکمیل و همزمان عملیات اجرایی مجموعه آغاز می شود.

مجید شهسواری خاطر نشان کرد: در همین راستا سازمان منطقه آزاد کیش در یک فرایند مشخصی نسبت به شناسایی افرادی که نیازمند مسکن هستند اقدام خواهد کرد و تحقق یافتن این امر مهم ضمن اینکه مایه خیر و برکت برای جزیره کیش است، الگویی مناسب برای اجرای این نوع طرح‌ها در سایر نقاط کشور خواهد بود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.