روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 30319
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1401 - 10:56 | | ارسال توسط :

تامین و توزیع اقلام اساسی درکیش

با توزیع مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات در کیش کمبودی در این حوزه وجود ندارد و با بهبود شرایط آب و هوایی توزیع برخی اقلام نیز افزایش می یابد.
تامین و توزیع اقلام اساسی درکیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، تامین، توزیع و قیمت کالای اساسی به ویژه ۴ قلم کالایی که با قیمت‌های جدید در بازار عرضه می‌شود از مهم‌ترین موضوعاتی است که با هدف تامین مایحتاج عمومی در دستور کار مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

بررسی‌ها از فروشگاه‌های بزرگ کیش نشان می‌دهد کالای اساسی به میزان لازم در این فروشگاه‌ها تامین شده است، اما در برخی فروشگاه‌ها کمبود روغن و ماکارونی وجود دارد.

پردیس مدیر یکی از شعب فروشگاه‌های اتکاء، در خصوص علت کمبود روغن و ماکارونی در این فروشگاه گفت: تمامی اقلام اساسی مورد نیاز ساکنان از جمله روغن و ماکارونی از شرکت‌های تولید کننده خریداری شده است، اما به دلیل شرایط جوی و نامساعد بودن دریا برخی از این اقلام در مدت یک تا دو روز آینده در این فروشگاه توزیع می‌شود.

وی افزود: در خصوص تامین لبنیات و تخم مرغ نیز تمام تمهیدات اندیشده شده و در این حوزه نیز کمبودی وجود ندارد.

مدیر یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش نیز از تامین روغن و ماکارونی با نرخ مصوب خبر داد و گفت: محموله جدید بار روغن و ماکارونی در شعب این فروشگاه در حال توزیع است وهیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

توزیع مرغ هم که از روز گذشته در فروشگاه‌ها آغاز شده همچنان ادامه دارد، اما در برخی فروشگاه‌ها کمبود‌هایی وجود دارد.

مدیر یکی از مراکز تامین وتوزیع گوشت قرمز و مرغ در کیش علت این کمبود‌ها متلاطم بودن دریا و افزایش تقاضا و تعطیلی یک روزه کشتارگاه است.

وی افزود: روزانه در دو نوبت مرغ در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود و هیچ گونه کمبودی در حوزه تامین این کالا وجود ندارد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.