روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 40373
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1402 - 14:56 | | ارسال توسط :

تاکید امام جمعه کیش بر حمایت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از معلمان

امام جمعه کیش فرهنگیان و معلمان جزیره کیش را قشری مظلوم برشمرد و بر حمایت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بیشتر از آن‌ها تاکید کرد.
تاکید امام جمعه کیش بر حمایت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از معلمان

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در دیدار با کارکنان اداره آموزش‌وپرورش کیش با تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری افزود: کشور با تلاش معلمان می‌تواند مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کند و رشد و پیشرفت را برای کشور به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی معلمان در جزیره کیش افزود: متأسفانه حق معلمان و آموزش و پرورش رعایت نمی‌شود، در حالی که باید خدمات، حقوق و احترام بیشتری برای معلمان در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بی‌نیاز فرهنگیان و معلمان جزیره کیش را نیز مظلوم برشمردند و تاکید کرد: باید حمایت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بیشتری از این قشر در جزیره کیش شود.

امام جمعه کیش، افزود: متاسفانه برای حل مشکلات معلمان اقدام مناسبی نشده است و با فرارسیدن سال جدید تحصیلی مشکلات خودنمایی می‌کنند و برای برطرف‌کردن آن‌ها زمان کافی وجود نخواهد داشت و مدیران جزیره کیش و هم اداره آموزش و پرورش باید از هم اکنون به فکر رفع مشکلات آموزش و پرورش کیش باشند.

وی کار معلمان را مصداق ایثارگری دانست که با سختی‌های فراوان، مشغول تربیت نسل نوجوان کشور هستند و تأکید کرد: معلمان به‌عنوان الگوی دانش‌آموزان باید اخلاق، کار و رفتار آنان نیز برای دانش‌آموزان درس باشد.

امام جمعه جزیره کیش با تشکر از تلاش‌های معلمان، بر اهتمام بیشتر به کیفیت بالای آموزشی و نیز توجه به مسایل اخلاقی و تربیتی دانش آموزان تاکید کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.