روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 740
  پرینتخانه » گردشگری, ویژه تاریخ انتشار : 29 بهمن 1398 - 11:19 | | ارسال توسط :
میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌ها در ایام نوروز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از 25 اسفند تا 15 فروردین، 50 درصد هتل‌ها و 20 درصد سفره‌خانه‌ها و مراکز گردشگری به مناسبت ایام نوروز از تخفیف برخوردارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین، ۵۰ درصد هتل‌ها و ۲۰ درصد سفره‌خانه‌ها و مراکز گردشگری به مناسبت ایام نوروز از تخفیف برخوردارند.

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از فارس پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، اظهار داشت: با توجه به ایام پایان سال، دستگاه‌های خدمات‌رسان باید هماهنگی‌های لازم را داشته باشند تا به مطلوب‌ترین وجه خدمات لازم را به مسافرین ارائه دهند. 

وی یادآور شد: حدود ۱۱ کمیته برای ارائه خدمات سفر تشکیل شده است که تاکنون جلساتی با این کمیته‌ها برگزار شده و تصمیمات خوبی نیز اتخاذ شده است.

جانفشان بیان داشت: از همه گردشگران دعوت می‌کنیم در ایام عید به تهران سفر کنند و قطعا‌ً تهرانی‌ها میزبان خوبی برای مسافران خواهند بود و با توجه به پتانسیل‌های گردشگری که تهران دارد قطعاً ایام خوبی را سپری خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تأکید کرد: تهران قلب تپنده گردشگری است و تمامی اماکن اقامتی، گردشگری و آژانس‌های تهران در ایام نوروز در آمادگی کاملی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: پکیج‌های ویژه‌ای برای تهران‌گردی در نظر گرفته‌ایم و گردشگران می‌توانند از مواهب گردشگری مذهبی نیز در تهران استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یادآور شد: برای ایام نوروز امسال ۵۰ درصد تخفیف هتل‌ها و مراکز اقامتی و همچنین ۲۰ درصد نیز سفره‌خانه‌ها و مراکز گردشگری تخفیف گذشته‌اند.

جانفشان یادآور شد: زمان تخفیفات سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین است.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.